2012. november 2., péntek

Olyan..

Ma olyan szépen sütött a nap délelőtt. Be is csapott minket, gyors vásárlás után, ebédet főztem (tünk) Mesi sokat segített. Egyszerű sült krumpli volt, rántott hússal. Majd gyorsan összeraktam a sport szeletet nasinak.:-) És elmentünk Zsoltival KETTESBEN gombászni, a patak partra. Mondjuk már nem napsütésben.  Bár Csenge egy csöppet sem aludt, de a Nagyok vigyáztak rá. Aranyosak!!! Egy kosár gombát szedtünk. Jó volt kettesben, ja nem, hármasban mert Tégla kutya is jött velünk.:-)) Én még utána pakoltam a konyhát, fürdőt takarítottam, és a ruhás kosarat, kabátokat. Valahogy az egy fekete lyuk, gyűlik a ruha, kabát, csak gyűlik...
Csenge nem alszik délután, de úgy fel van pörögve, hogy csuda. Kitették a srácok a babaszékét, nagy székre ült velünk asztalhoz. Na ez kelőképpen elgondolkodtatott, nemrégen vártam, hogy végre közénk üljön ebédelni. Most meg már nagyszéken mellettünk.:-O Egy hónap és két éves lesz..De nem vagyok rosszkedvű miatta, csak néha ész bekapok, megy az idő. Elkezdett beszélni, imádom...ahogy mondja, legtisztábban a NEM szó megy nagyon!:-D Egy kis szeretet gombóc, de olyan kis zsivány, örökmozgó, mosolygó. Viszont azt észre veszem, új helyen nehezen oldódik fel. Ott tartózkodó.
Na megyünk is fürödni....még az a szerencse, hogy éjjel jól alszik! Így mi is.:-))))

7 megjegyzés:

  1. Jajj most irigykedek egy kicsikét! Imádok gombászni járni,de az idén nem sok szerencsével jártam a kevés eső végett. És milyen gombákat szedtél,szedtetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuskógombát szedtünk, meg pereszkét. Itt most úgy nő minden, mint a gomba!!!:-))))

      Törlés
  2. Az én lányom túlpörög, ha nem alszik. Ezért is ragaszkodunk még mindig a délutáni alváshoz.Anikó, ma gondoltam rád! 60 kilómétert vezettem le úgy, hogy elvakítottak a szembejövő autók, beborult égbolt, a felhők mögül ki-kivillant a vakító, lenyugvó nap. Közben migrén. Végem volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nem tudom rávenni Csengét, hogy aludjon. :-( Órákig elvan a kiságyában, ha nem tud kimászni, dumál, rötyög, sír, majd megint dumál....és nem alszik.:-( Pedig kellene neki nagyon.
      Gondoltál rám? Hát igen, nagyon rossz úgy vezetni, és még migréned is volt?:-( Neked is sokat fáj a fejed...Györgyitől kaptam Aspirin migrén pezsgőtablettát. Nekem bevált nagyon, sajnos nálunk nem lehet kapni. De lehet nálatok igen.

      Törlés
    2. Hát, nekem elég erős gyógyszereim vannak rá szakorvostól, de azokkal nem lehet vezetni. Ha pedig úton vagy, akkor az az igazán nagy pech, mert habár már szinte csak foltokban látsz, nem vehetsz be gyógyszert, mert akkor annyi. Akkor biztos az árok.

      Törlés
  3. Emlékszem, hogy vártam, legyen már nagyobb Nagyfiú. Mert olyan jó lenne, ha ezt meg azt csinálna már. De aztán észbekaptam, hogy jobb annak örülni, ami most történik, mert rém gyorsan rohan az idő. Milyen jó, hogy Te arra koncentrálsz, ami most van! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon próbálom megélni a mindennapokat! De nem volt ez mindig így...

      Törlés