2012. november 9., péntek

Semmi...

.... pénteki hangulatom nincsen.:-( Holnap suli....teljes órákban.:-( Kettőnek hat órája lesz, háromnegyed kettőkor jönnek haza. Úgy néz ki holnap Zsoltinak is menni kell dolgozni, bár ma nagyon korán ment, nagyon sok a munka. :-(
Pedig ma aludt Csenge délután, főznöm sem kellett, de csak tengek, lengek....
Csizmát is kellene venni hétvégén a gyerekeknek, vagy kinőtték, vagy elvitte a zöldszemű csizma szörny...

Most kellene a lelkemnek a reggeli blog kávézás..Ha nem lenne ilyen késő nekiállnék sütni valamit!:-)))))

4 megjegyzés:

  1. Nagyon vártam én is a pénteket. Szép idő volt, aztán mégis letargikus lett minden...

    VálaszTörlés
  2. Hát én is örülök a pénteknek. Holnap nem kell mennem dolgozni (csak minden 2. szombaton megyek), ráadásul ismét lesz a városban bolhapiac, meg el kell vinni a kávéfőzőt megszereltetni. Könyvtár és meg szeretném venni Nagyfiúnak a rég áhított legó helikoptert is karácsonyi ajándéknak, mert most fele áron adják. És IKEA-ba is szeretnék menni. Szóval jó, hogy szombat lesz, főleg, ha Életem Párja is támogatja a terveimet. :-)) Mindenkinek szép hétvégét, akár otthon, akár a munkahelyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tartalmas hétvégét tervezel Györgyi, én nem tudnám Életem Párját beráncigálni ennyi helyre, örülök, ha a csizmákat megvesszük..:-)))))
      Szép hétvégét Neked is!!!

      Törlés