2012. november 11., vasárnap

Tegnap..

....ahogy vásárolni voltunk, csapatostul, igen, mert nagyon ritkán megyünk hatan vásárolni, de most téli cipő kellett, és láss csodát mindenkinek kaptunk, nagyon jó árban, és mindenki megelégedésére.:-) Elgondolkoztam, mert már tele volt a bolt karácsonyi és mikulás ajándékkal. Oda sem kanyarodtam, mert ezeket gyerekekkel nem lehet nézegetni. Vagyis a könyveket átnéztem gyorsan, mert Csengének könyvet  nézünk szülinapjára. És igen amiben sok, sok katicabogár van. Imádja a mostani könyveiben keresni őket. És mivel láttam most marcipán katicabogarat, azt is becsempéztem a kosárba.:-) Micsoda öröm lesz!:-))) Lassan sűrűsödnek a kellemes feladatok. :-) Mikulásnak puttonyba valónak, Csenge ajándéka, karácsonyi ajándék kitalálása..majd díszítés, mézeskalács sütés.(hú azt nagyon várom.) Adventi koszorú készítése..Karácsonyi menü kitalálása. Majd szilveszter, előtte Dávid név napja, és januárban Mesi szülinapjával zárjuk a mulatságot!:-)

6 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyjából össze állt már a listám és a sajtkészítésű ajándékokról is többé kevésbé a lista is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a saját készítésű dolgokon jár az agyam...lesz majd idén is. Bár bevallom, babát nem varrok, mint tavaly.:-) Most inkább konyhai dolgokon gondolkodom!

      Törlés
  2. Úgy látom a korai hóesés sokunknak beindította már a karácsonyi készülődőkéjét. Nálam is összeállt a mit is készítsek lista, már a vásárlásba is belekezdtem, meg a nyáron akarattal úgy készültem, hogy gasztroajándékok is lesznek a lekvárokból és másból. Örülök, hogy jól állunk. Már csak az a kérdés, mit kapjon Életem Párja??? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy ölelést!:-))) Én sem tudom még...pedig ahogy néhány blogra kattintok és látom a visszaszámlálót, megrázom magam, hohó sokáig nem tervezgethetek már.:-)))

      Törlés
  3. Egészen meghozod az ember kedvét az ilyesmivel, olyan lelkesen tudsz írni róla. :)Ha holnap nem dolgozni kéne mennem, lehet, hogy nekiállnék mézeskalácsot sütni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak nagyon örülök, hogy meghozom a kedvedet!:-)))
      Én nagyon szeretek a gyerekekkel mézeskalácsot sütni, és most már Csenge is nagyon élvezi.:-) És az az illat...

      Törlés