2012. november 6., kedd

semmi különös...

Ebéd után vagyunk, még nem jöttek meg a nagyok a suliból. Csenge alszik, legalábbis most csöndben van, lehet, hogy csak vetkőzik:-), Zsolti készül a munkába. Én a konyhát, a roham előtt rendbe tettem. Már voltunk postán, Mesi után vittük Csengével, a tízóraiját, és boltban is voltunk pár apróságért. Főztem is, lecsó lett tarhonyával, és hogy "eladhatóbb" legyen,:-) tejberizst is csináltam.
  Még élvezem a nyugit, mert ha jönnek a nagyok, rám zúdítják a napjukat, és én örülök neki,mikor hallom a jó jegyeket, meg nem is, mikor hallom a rossz jegyeket. Meg a nagyon fontos történéseket...És ebédeljél légyszíves, és közben kicsit eresszenek le, meg kezdjenek el tanulni, de mi is a lecke? És miből írtok dolgozatot? Semmiből, meg jegyet sem kaptam, meg nem is történt ma semmi, ha rákérdezek....amúgy ma is írtak dolgozatot, sok lecke van, és sok minden történt ma is..:-))Szóval így zajlik majd a délután. Ja, és még Dávid karatéra megy.
Pedig ebédnél még azon járt az agyam mit is írjak ma? Hiszen nem történt ma semmi különös...mégis van mit írnom.:-)
Napok óta egyre jobban foglalkoztat, hogy Csenge lassan két éves lesz. Környezetemben sokan mentek a picikék oviba, bölcsibe. Belegondoltam, milyen lenne ha Csenge is bölcsis lenne. Furcsa lenne nagyon. Nekem meg roham tempóban kell jól éreznem magam itthon, mert repül az idő, és a mi csöpp lányunk is intézményesedni fog...:-)))

4 megjegyzés:

  1. A nagyok voltak bölcsisek?
    A környezetemben az állami bölcsikről nem sok jót hallok, csak gyerekmegőrzés van.
    A magán meg egy vagyon.
    Mi Kendussal itthon maradunk, élvezzük a szoros szimbiózist, majd 3 éves kora körül megy oviba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt egyik sem bölcsis, sőt csak Bence ment három évesen oviba. Többiek négy évesek voltak. Nálunk bejutni nehéz a bölcsibe, nagyon. De nálunk nem megy Csenge sem. Itthon vagyok vele...amig lehet, úgy ahogy mondod szimbiózisban. Úgyis hamar eljön az idő..

      Törlés
  2. Nekem is sokszor trükkösen kell kérdeznem őket, hogy ne azt válaszolják a mi volt ma a suliban/oviban kérdésre, hogy semmi. Az utolsó bekezdésed témája járt a fejemben tegnap éjjel, két barátnőm is visszament már dolgozni, kb, egyszerre szültünk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha menni kell, sajnos be kell adni a babákat bölcsibe. Ha jó helyen van, még élvezheti is a gyermek. Az más tészta, hogy az anyuka mennyit aggódik közben. Bár mások vagyunk...nekem mai napig hiányoznak a gyerekek ha suliban vannak...még akkor, ha ilyen picin megy bölcsibe, oviba, hogy hiányozhat..:-)))

      Törlés