2012. november 20., kedd

Köszöntöm...

...a 65. olvasómat is, Mónikát, meg persze a többi kedves olvasóimat is. Szép szám ez a 65!:-)

El kell mesélnem valamit.:-) Ma reggel kávézás közben, köszöntek el a gyerekek a suliba. Mesi kabátban, föld felett egy méterre, és jó (számomra) sok szempilla spirállal. (igen, igen...majd 15 évesen naaaaaaaaaaaagyon fontos dolog ez.) Na, de nem is ez a lényeg... Hanem, mikor apjához hajol puszit adni, megböki majdnem a szemét egy virágnak a levelével....belőlem úgy kijött a nevetés, hogy egy nagy korty kávé, landolt az ölembe...földre mindenhova, mert nem bírtam lenyelni....és csak röhögtem...Mert ugye nincsenek véletlenek, és pont majdnem a szemét szúrta meg, amit kritizáltunk...Ez is én vagyok, először megijedtem magamtól, mégis milyen dolog felelőségteljes anyaként úgy nevetni, hogy a kávét szerteköpöm, de azután eszméletlen nagyot nevettünk hárman.:-))) Ezt csak a mosolygásra visszautalva.:-)

Csenge ma sem alszik...éjjel pedig nagyon rosszul aludt. És folyamatosan vetkőzik, édes babatalpak, meg hurkák, meg minden...de könyörgöm, mi lesz -20 fokban? Mert már így is amikor tudok spórolok a gázzal, és letekerem a fűtést! És olvasom, hogy kell a délutáni alvás...de könyörgöm, mégis hogyan altassam el? Melléfekszem, azt hiszi játszunk, otthagyom az ágyában, másfél órát, hol hív valakit, hol idomítja a plüss állatot. Ha lehozom, elkezd játszani. Ma fél hétkor kelt! És este fél nyolckor alszik el.... Nem egy alvó baba..

Ma krumplifőzelék volt az ebéd. Egyszerű, de finom!

9 megjegyzés:

  1. Ádi se volt nagy alvó, viszont korán kelt, korán feküdt. Előnye is volt, korán készen lettem az ebéddel, sokat mehettünk sétálni és az esték az enyémek voltak olvasásra, filmnézésre, pihenésre. A rossz alvásban is van jó dolog.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezek nagyon jó dolgok...és azt esti csöndet is szerettem eddig.:-) csak ahogy nőnek a gyerekek, nehezebb őket elhesegetni aludni, mire csönd van, én is megyek aludni. És az a fél óra csönd...nagyon hiányzik!:-)

      Törlés
  2. Szia Anikó!
    Sajnálom,hogy a Csenge nem alszik,pedig még nagyon is kellene délután aludnia,neked pedig járna egy kis pihi.Nem tudom miért van ez, de sok kisgyerekes anyuka mondja,hogy nem alszik a gyerek napközben.Igaz az én gyerkőceim már nagyok,de 2-3 órát aludtak ebéd után.A szempillaspirál meg igenis kell!!!Fontos!/főleg suliba! én a nagylányom által már ki lettem oktatva szóval ezt mi nem tudhatjuk:)))))
    Ma én is krumplifőzeléket csináltam fasirozottal!:)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erika!:-)

      Nekem egyik sem a négyből nem volt egy mormota...na most Mesi tud aludni, de ott a hormonok dúlnak.:-)Mi a szempillaspirált nem érthetjük.:-))) Én mindig is utáltam, addig nem is viszketet a szemem, de ha felkentem tuti!:-)))És szétkentem!:-))
      Na akkor ma krumplifőzelékes nap volt!:-)))
      Neked is szép estét!

      Törlés
  3. Hű a vetkőzés nálunk is játszik, a Félix ma a bölcsiben mutatta meg milyen ügyes.
    Konkrétan bekakilt, szólt és már vetkőzött is. Mire a gondozónő odaért egy másik gyerek mellől, addigra Félix levetkőzött és a wc-re ült. Pelenkát szokás szerint messzire hajítva. Szegény gondozónő takaríthatott. Először a Félixet, utána a művét.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi meglepő nincs ezen.:-) Én ilyet még nem láttam, Csenge, lefektetem aludni...nem alszik, majd csönd...csönd. Levetkőzik pelusig, majd leveszi a pelusát és ha van benne valami...nem írom tovább...mindenki fantáziájára van bízva. :-D Írtó nagy élmény még a hajából is azt mosni ki!:-)))))Na még szerencse, hogy idáig ritkán jutunk el.

      Törlés
    2. Csenge ügyesebb a Félixnél:))))

      Törlés
  4. Nekem most sem alszik. :-)) De 17 évesen én fogom felkelteni reggel 7-kor, miután 5-kor tért aludni! ;-DD
    Az enyém nem vetkőzött, konkrétan most sem öltözik, képes egész nap pizsamában flangálni hétvégén. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nana, majd meglágyul addig a szíved!:-) Mondjuk én is szeretek pizsamában flangálni.:-))))

      Törlés