2012. december 18., kedd

Megkaptuk...

....a szakértői véleményt a Tigáztól. Semmi új a nap alatt, csak annyi, csomó minden nem is úgy volt, ahogy leírták. Nem is érdekelne HA, nem lenne következménye. De lesz! Majd most elküldik akárhova, majd ők kiszámolják mennyi az annyi, és küldik a számlát. Küldjék! Mi meg visszaküldjük, kicsit hozzáköltve, kíváncsi leszek hány kört teszünk majd meg. Remélem minden kedves dolgozójának, boldog karácsonya lesz!:-( Ennyi!

Soha többé nem kiabálom el, hogy alszik Csenge délután, mert már megint napok óta nem.:-(
Anyósom megkért vigyem el vásárolni az ünnepek előtt. Ma gondoltam, gyorsan beszaladunk, mert a többi nap már neki is, és nekem is zűrösebb. Aki kitalálta a bevásárló kocsikat, csókoltatom!:-( Mert ha abba pakolunk, már alíg lehet tolni, és tuti a végén jut eszembe, mi kellett volna elől.
 Kamerával, lépés számlálóval megnézném mennyit köröz a jónép ilyenkor.:-@ De végül is megvettem mindent, remélni tudom csak, hogy ki is tart, jövőhét végéig. Majdnem dél volt mire hazaértünk, így gyors főzés volt. Paradicsom leves és túrós, kakaós palacsinta lett. Fél egykor ebédeltünk is. Majd egész délután csak kóvályogtam, úgy elfáradtam.
Gyerekek nagyon helyesek, visszafelé számolnak, meddig mennek suliba idén.:-) És nem kiabálom el, sok jó jegyet hoznak mostanban haza.:-)
Az összes ajándék megérkezett, a fa is megvan. ennivaló is. Mondom én, hogy mehetünk az erdei házikóba.;-))))

12 megjegyzés:

  1. Nagyon idegesítő lehet ez a herce-hurca ezzel a gáz témával nektek!Csengével kapcsolatban szerettem volna neked akkor írni, de végül csak nem írtam le hogy ne dícsérd, mert tapasztalatból tudom hogy annak idején rossz alvó volt a nagyobbik lányom és mikro mentünk a nagyszülőkhöz és kérdezték hogy : na hogy aludtatok? Ha azt mondtam hogy jól akkor biztos hogy a következő éjszaka legalább 4x felébredt. Ezért már babonaságból később erre a kérdésre nem is reagáltam! Ahogy olvaslak minden rendben célegyenesben vagy, akkor meg miért kívánkozól annyira abba az erdei házikóba?:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Mert nem jár arra a postás, és nem kapok ilyen szép levelet a kedves szolgáltatótól!:-)))

      Törlés
  2. Megyek Veletek! Ma én is becsomagoltam a tágabb család-barátok ajándékait. Már csak a közelieké van. Meg vasalni kéne. Ügyes vagy, hogy bevásároltál, nekem még vennem kell édességet, de semmi más nem kell. Viszont kíváncsi vagyok, mikor jut eszébe az én anyósomnak, hogy vásárolni menne. De sajnos nekem erre a héten már nincs időm. Felajánlottam, hogy holnap mehetünk, erre nem szólt. Így sajnálom, a héten már nem, hacsak a fia el nem viszi.
    A gázszolgáltató menjen a csudába!!! Ne is foglalkozz vele, Neked legyen csak szép az ünneped! :-)) Ölellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyere Te is! Azért elgondoltam milyen lenne, ha felpakolném akik közel állnak hozzám, és együtt lennénk pár napot.:-)))

      Törlés
  3. De ügyes vagy, nekem még van pár kisebb köröm, de még dolgozom csütörtökig,így munka után elintézek mindent. Péntektől nem szeretném kitenni a lábam a házból, csak karácsony után. Ne hagyd, hogy ez a gázos ügy elrontsa a karácsonyodat, remélem sikerül majd megoldani:) Ha faház megfelel az erdő szélén, akkor jöhettek ide hozzánk, van sok friss házikolbász, elférünk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne csábíts Erzsi! A gyönyörű havas tájjal, a templommal, a sok friss kolbásszal, és még erdő szélén fa házikó is van? Nem csoda ha nem szeretnél te sem kimozdulni...:-)

      Törlés
  4. Juj, ez az alvás dolog tényleg nem egy elkiabálható dolog. Én is mindig bedőlök Zalánnak. Három nap jó alvás után azt merem hinni, hogy na most már sínen vagyunk, s akkor jön újra a probléma :-(

    Annak aki ilyen szépen elkészült már az ünnepekre, jár a erdei házikó! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ági!!! De jó, hogy írsz! Már olyan régen hallottam felőletek, Zalán már nagyfiú lehet. És Te jól vagy?
      Ugye, hogy jár a házikó? :-))))
      Nagyon boldog Karácsonyt kívánok nektek!

      Törlés
  5. Kedves Anikó,lehet,hogy tudat alatt épp Trollanyuék házára gondoltál:)Mesebeli házikó,fenyőkkel,hóval.És teli kamrával:))

    Nekem is meg van már minden,nem szeretem az ünnep előtti tülekedést az üzletekben.
    Valamelyik délután azért szeretnék bemenni a közeli nagyvárosba,csak borozni,sétálni,ünnepi fényekben gyönyörködni.

    Nem szeretném elkiabálni,de az én tündérem annyira jó alvó,hogy azóta van időm pihenni,mióta megszületett.Előtte ugyanis folyamatos műszakban,sok-sok éjszakát dolgoztam végig.És általában korán kelek,de délután is tudok 20-30 percet pihenni,mert ő még most is 3,néha 4 órát alszik délután.

    Azért a Tigáz nagyon ért az időzítéshez.De én is azt javasolnám,hogy ez ne rontsa el a hangulatod,meglehet,hogy a fűtésszezon végére sem értek ama néhány kör végére.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda jó alvókája van a kislányodnak!:-)
      Már nálunk is kalsszisokkal jobb a helyzet, mert régen amit művelt éjjel is. :-( Most este elalszik hamar, éjjel is alszik, olyan fél hét felé kel. De nappal nagyon ritkán alszik, és így nyugtalanabban alszik éjjel.

      Tigáz már nem rontja el a kedvem, mert nem lehet!:-)

      Törlés
    2. sajnos a szolgáltató rátelheli a házra 10 ezer ft -nyi tartozás felett és átadják a követeléskezelőnek majd jön a beható hogy vagy kifizeted vagy elárverezik a házad és az árverezés lefelé kerekitik sajnos.inkább fizess így nem lakoltatnak ki

      Törlés
    3. Igen, igazad van! CSAK, míg az ügy nincs lezárva, tehát míg mi vissza írunk, és nem vizsgálják újra az ügyet, addig nem kapcsolhatják ki a gázt. Azt nem tudom pontosan, hogy ráterhelheti a házra, csak ezt kérdeztem meg pontosan az ügyintézőt, hogy kikapcsolhatják e a gázt.De azt nem! Ha minden kötél szakad fizetünk, de azért ezt nem fogják behajtani olyan könnyen, az biztos. Főleg, hogy most is valami üzletszabályzatra hivatkoztak, amit sem a Tigáz épületében, sem most a szakértői vizsgálat eredményére nem tudtak megmutatni, hivatkozni.:-O Azért itt valami nagyon nincs rendben. De várjuk a számlás levelet, és majd meglátjuk mi lesz!
      Köszi, hogy írtál!:-)

      Törlés