2012. december 30., vasárnap

Most...

...., hogy Csenge alszik, a nagyok a karácsonyi ajándékot élvezik sógornőmmel (mozi), teljes a nyugalom. Megy valami a tévében, nem is tudom mi, de csönd van! Csak halkan hallom Zsoltit a konyhában. Vacsorára készíti a halat. Ilyennek kellett volna lenni az ünnepeknek. Gonosz vagyok, mi? Gonosz anya! Úgy látszik nem vagyok még elég Mamma típus. Kifáraszt a három nagyobbacska gyermek mostanában. Állandóan jár az agyam mit lehetne másképp, hogy mindenkinek jó legyen. Zsolti is hasonlóképpen van...
Nagy fogadalmak kellenének. Itt a remek alkalom, új év, lehetne másképp is..lesz is! Kicsiben kell kezdenem. Összegezni a múlt évet. Vegyes volt, év vége nekem nem annyira jó. Fáradt vagyok, ideges, rosszkedvű. De fogok változtatni rajta. Mert mikor láttam a fényképeket rólam, megriadtam.:-) Karikás szem, na jó, az mindig is volt, de ez a gurujkám test, már engem is zavar.:-))) Milyen jó lenne kicsit fogyózni. Na erre a szóra konkrétan éhes vagyok!:-D Komolyan!!
Tehát nem fogok ilyet kívánni, nem biztos, hogy meg tudom tartani a fogadalmat! Mindig csak olyat kívánok ami tartható, de változtani fogok magamon az BIZTOS!!!!:-)

8 megjegyzés:

  1. Ha kicsit változtatni szeretnél, de nem úgy hogy mindent megvonsz magadtól akkor ajánlom neked a kalóriabázis.hu oldalt. Én ezt használom, be kell irnod az adataidat, a gép kiszámolja , ha beirod hogy hány kiló szeretnél lenni, vagy mennyit szeretnél fogyni, hogy hány kalóriára van szükséged naponta. betudod írni mit ettél és vonogatja le, hogy mennyit ehetsz még aznap. egy idő után rájössz, hogy ha lightosabb dolgokat eszel és elhagyod a cukrot, lisztet, kevés szénhidrátot fogyasztasz jobban jársz, mert többet ehetsz és még fogysz is. ha beirod, hogy futottál, porszívóztál, takaritottál, bicikliztél mindent levon és kapsz plusz kalóriát. jó kis oldal, én ezzel fogyózom és nagyon bevált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy ezt beírtad! nyugodt pillanatomban megnézem!:-)))

      Törlés
  2. Anikó, én nem szeretem a fogadalmakat, nem is szoktam ilyeneket tenni. Egy dolgot próbálok csak meg, pozitívabb és boldogabb lenni, csak örülni annak ami van, ez nagyon nehéz:) Boldog új évet kívánok Neked és az egész Családnak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erzsi! Hasonlóképpen próbálom én is.:-)

      Törlés
  3. Boldog Új Évet Nektek Anikó!Puszillak

    VálaszTörlés
  4. TE Anikó! Anyukám pont ma kérdezte, hogy elkezdek e végre ismét tornázni, magyarán fogyókúrázni és azt mondtam, hogy nem. Mert hiába is határozom el, abból semmi nem lesz. De ha az agyam ráállítom, azaz nem görcsösen akarom, hanem szép lassan eljutok odáig, hogy a gondolatot már a tett és a test is tudja követni. DE! Ez hosszú út! Csak lassan jutok a végére. Trollanyuval egyetértésben és is megpróbálok örülni annak, ami van, a gyerekemet elfogadni olyannak, amilyen és túlélni a nehéz pillanatokat. Kívánok ehhez sok erőt és kitartást! :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nekem még könnyű dolgom is van, mindig jó szót kapok Tőled, pedig sokszor az embernek magának is nehéz!:-)
      B.Ú.É.K

      Törlés