2012. december 10., hétfő

Szülinap!













Két éve, mikor Csenge megszületett december 9.én, átalakult a december nálunk. Már nem csak a Mikulás, majd Advent és a karácsonyt várjuk, hanem szülinapozunk is. Idén kicsit nehéz volt a december eleje, de túl vagyok rajta. Így gondoltunk egy merészet és elhívtuk anyósomékat, és sógornőméket ebédre, hogy együtt ünnepeljünk. Nem sokat vártam a naptól, volt már példa rá, hogy kudarcba fulladt. De arra gondoltunk, csak nem ronthatják el a kétéves kicsi lányunk szülinapját. Nem is rontották el. Jót evett mindenki, Az ünnepelt sem volt nyügi, így jól telt a délután. Nagyon örült az ajándékoknak. Anyósom nagy katica bogarat varrt neki. Krisztiéktől edény készletet kapott a konyhájába, mi a kis konyhával leptük meg, zenél, forog világít, nagyon tetszik neki.:-) Sógornőméktől két szép könyvet kapott! Így nagyon örül minden ajándéknak Csenge.:-) A túrórudi torta iseni finom lett. A díszítést Mesi csinálta, azért olyan szép.:-) Nekem csak egy pici hiány érzetem volt, nem bírtam annyira befelé fordulni, mint ahogyan szerettem volna. Este tudtam kicsit oda koncentrálni mi is volt két éve ezen a napon. De minden nagyon jó volt, és ez a lényeg!

Mikor szombaton sütöttem, főztem pár dolgot előre, megtapasztaltam milyen jó is a nagy asztal. Míg én a nagy régi nyújtó deszkán, nyújtottam a lapokat, addig Mesi kényelmesen zöldséget pucolt, és Zsolti a végén még a horgászathoz készített fa halakkal bíbelődött.:-) És még volt bőven hely az asztalon. pedig én ha főzök sütök, eléggé káoszt tudok teremteni.:-)) Szóval nagyon kényelmes így, az biztos!

26 megjegyzés:

  1. Csenge arcán az látszik, mennyire élvezte, úgy hogy biztosan minden jó volt! A torta nagyon jól néz ki. És jó hallani, hogy milyen jól bevált az asztal!!!
    Csenge nagyon rád hasonlít, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nagyon finom is volt a torta, tényleg tiszta túró rudi íze volt!:-)
      Élvezte, azóta is a konyhával játszik.:-)
      Rám hasonlít? De jó...még senki nem mondta.:-)

      Törlés
  2. Nagyon Boldog Szülinapot Csenge!
    Édes a videón nagyon! Örülök, hogy jól sikerült minden!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük!:-)
      Igen a videón annyira Ő! Félénk, majd kinyílik..most pont ilyen!

      Törlés
  3. Istenke éltesse a kis Csengét nagyon sokáig!Igazán az Ő bulija volt, ahogy iszik falatozik a tortából tündér! Örülök hogy jól sikerült a hétvégétek.Ahogy olvastalak megint bennem is régi emlékek idéződtek fel valahogy hasonló érzéseim voltak annak idején a családi összejövetel kapcsán, mindíg bennem volt a félsz hogy milyen lesz a hangulat, mert sajnos volt rá példa nálunk is mikor készültem és a végén nagyon nem úgy sikerült az egész!:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva!
      Mi is már nagyon sok mindent megéltünk, a blog írás kezdetén nagyon rosszban voltam a családdal, változtam én is, ők is...még nem felhőtlen a kapcsolatunk, de elfogadható szinten van.:-)

      Törlés
  4. Isten éltesse a pici leányzót még nagyon sokáig. Nagyon jók a képek,de fentről a negyedik a kedvencem! :) A videót nem bírtam ki,pityergés nélkül,hiába én már csak ilyen érzékeny vagyok.:) Örülök,hogy minden jól sikerült. Szép napot nektek! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Nekem is az a kedvencem, ahogy félre billenti a kis buksiját.:-)))
      Én már Annáét is végig pityeregtem.:-)))
      Nektek is szép délutánt, Hajni!

      Törlés
  5. Nagyon sok Boldog Születéásnapot Csenge!!!
    Klasszak a képek a torta is és az Ünnepelt pedig pláne!
    Jah és az asztalod is nagyon tetszik.:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, átadom Neki!:-)
      És a többit is köszi...:-))))

      Törlés
  6. Boldog Szülinapot a hercegnőnek!!

    VálaszTörlés
  7. Boldog születésnapot, tényleg látszik, hogy jó volt a hangulat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt tényleg!
      Átadom a jókívánságot Csengének!:-)))

      Törlés
  8. Örülök, hogy sikerült a szülinapi buli:) Nagyon kis cuki a videón Csenge. ahogy fújja a gyertyát:) A torta is klassz, meg minden. Mostmár lazíthatsz kicsit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, picit lazíthatok. De jól sikerült ez a lényeg.:-) És nagyon édes Csenge ahogy fújja a gyertyát, én is többszőr megnéztem!:-))

      Törlés
  9. Nahát ilyet :) Megsirattál a videóval ! Olyan édes Csenge rajta ! És nem elégszer mondtam még el hogy NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT kívánunk Csengének ! Puszi

    VálaszTörlés
  10. Nagyon sok boldog szülinapot kívánok én is édes kicsi, gyönyörü Csenge baba!
    (a torta receptet majd beírod Anikó?)
    Enikö

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átadom neki!:-) És köszi Enikő!:-)
      Beírom majd a torta receptjét.

      Törlés
  11. :)Köszönjük a képeket,a videó meg ráadás:)Nagyon édes Csenge ,szuper a sütistálca:)))a torta ..nagyon örülök,hogy minden jól sikerült,és szerintem is nagyon hasonlít Rád Csenge!:)jó pihenést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, hamár ennyien írtátok hogy hasonlít rám Csenge, el is hiszem!:-) De jó!!
      És a képeket, videót öröm volt felraknom.:-)))

      Törlés
  12. Utólag is boldog szülinapot Csengének! A két éves kor már komoly. Igazi Nagylány!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Erika!:-)))na igen, már két éves...

      Törlés
  13. A képek fantasztikusak :)Csenge milyen bájos a videón :))

    VálaszTörlés