2013. szeptember 9., hétfő

33 :-)

Előbb döbbentem rá, hogy Csenge 33 hónapos ma! Hihetetlen...most született!:-)

Ma reggel mikor keltünk, általában ő kell hamarabb, lassan húzza le a zsák cipzárját, majd halkan el akar osonni. Ma visszafordult az ajtóban, és míg én erősen szorítom a szemem össze, hogy még egy percet, vagy kettőt kérek, éreztem, hogy meleg puha kéz simítja az enyémet. Visszajött és így keletet engem.:-) Olyan aranyos, hihetetlen! Viszont nagyon anyás...NAGYON! Ha felmegyek az emeletre, és nem szólok, pillanatokon belül elkezd sírni. És hangosan keres.. Zsolti nem mindig örül ennek a "anyaimádatnak", mert senki nem jó Csengének, csak én, pedig szívesen át adnám a popó törlést másnak is néha!:-DDDD






 

6 megjegyzés:

  1. Hogy telik az idő :) Jaj mi lesz itt ha oviba kell menni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megy...:-)
      Ne is mond, bár addig nekünk van egy kis időnk...

      Törlés
  2. :) szerintem nálunk is ilyen lesz, ha ki tud jönni majd a kiságyból, de most még a déli alvás miatt nem lehet, mert kijönne rögtön :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de egy idő után a kimászási képességük nagyot fejlődik.:-)))

      Törlés
  3. Hűűha... 33 hónap az már nem kis kor :)

    VálaszTörlés