2013. szeptember 5., csütörtök

Lehetne ma..

....anyák napja. Akkor jó lenne....nagyon jó!
Ha lehetne ma felmondanék azonnali hatállyal, az sem baj, ha kirúgnak...:-( Vigasztalom magam, a fiúkkal könnyebb lesz, ugye????? Eljutottunk idáig is.......És ez még csak a kezdet, ez még évekig így lesz. Gyomorideg, villámhárítónak lenni, mert kell a szülői kontroll, mert majd hálás lesz érte. valamikor, 5-10 év múlva. Vagy csak idős fejjel amikor visszagondol rá? És ha nem, és megutál, de végleg? Van ilyen nem???? De hát csak mi vagyunk a szülők, feszegeti  a határokat, klasszikus kamasz, tudom, csak miért nem a szomszéd gyerekét sajnálom?????
Hol van az a lakatlan sziget?

10 megjegyzés:

  1. Ide meg csak annyit tudok írni, hogy kitartás...

    VálaszTörlés
  2. Mi a baj? Szemtelen? vagy úgy minden? Az öltözködése, a modora? ... Három lányom van, az egyik már egy éves kora óta kamaszodik... Amúgy tudom, hogy akkor a legutálatosabak, amikor érzik, hogy te is türelmetlen vagy, akkor tutira rátesznek nem egy, hanem tíz lapáttal. Lazulj, hátha jobb lesz, legalább neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Csak Dominikához tudok csatlakozni. Tarts ki, próbálj a végletekig türelmes lenni -tudom, hogy az vagy-, és igen, előbb-utóbb vége lesz, és sokkal gyorsabban rájön, hogy érte volt és nem ellene, mint gondolnád. Mert okos lány, és normális körülmények között, szeretetben nő fel.

    VálaszTörlés
  4. Teljesen biztos vagyok benne,hogy felelős,olyan igazi szülőnek lenni,amilyen te is vagy,az a legnehezebb és legnagyobb feladat a világon.Nem tudom,vannak olyan szülők,akik tök jól csinálják és jól bírják,én mindig tök fáradt voltam.
    Van egy könyv,nálam írok róla ,bár még szerintem nektek ez korai,viszont James Dobson könyveit szívből ajánlom.Alexandrában lehet kapni őket: Dühöngő ifjak, Segítség,kamaszodik a gyerekem és ilyenek.Én ezekből kaptam segítséget.
    Nevemre kattintva hozzámtalálsz.:)

    VálaszTörlés
  5. Próbáljál inkább most a fiúkkal foglalkozni.Ezt a viselkedési problémákat is csak a mostani rohanó világra tudom fogni, nekem két lányom volt de hál'Istennek nem volt ilyen gondom! Tudom nehéz lehet neked túltenni magad a gondokon de inkább kicsit lazuljál mert kikészült . Biztos hogy lesz olyan idő mikor lányod rájön hogy miben nem értitek meg egymást és hogy neked ezzel bánatot okoz. Kívánom hogy mielőbb ez bekövetkezzen, addig is tarts ki!!

    VálaszTörlés
  6. Mindenkinek ksözönöm a hozzászólást, átrágtam őket....

    VálaszTörlés
  7. Szia Anikó! Én ma mondanék fel, ha lehetne.

    VálaszTörlés