2013. szeptember 11., szerda

Jó, jó.....

...igaz! Mostanában tele vagyok ön marcangoló, "mert megérdemlem", szorongó ön sajnálattal. És igen én ilyen, állandóan visszaigazolást váró, határozatlan egyéniség vagyok!
De azért megmaradtam legbelül ugyanannak az Anikónak, aki kezdte a blogot, akik annyira vágyott Csengére, aki szereti családját, és szeret is velük foglalkozni. Aki szerencsésnek és őszintén szerencsésnek érzi magát, hogy van egy jó fej férje, négy gyereke, és élhet nekik, megadatott ez nekem! És hogy vagytok nekem, ki erőt adtok feldobtok nap mint nap, mert minden nap egy csoda nekem még mindig, hogy ha csak nyafogok, akkor is itt vagytok. És ezért nem tudok elég hálásnak lenni... Mert igen ezt is le kell írni, mert igenis FONTOS, ahogy nekem is FONTOSAK vagytok!
KÖSZÖNÖM!:-)
forrás: internet

11 megjegyzés:

  1. ez szép! jó itt ! puszi Anikó

    VálaszTörlés
  2. :) mi is köszönjük és én ne bánom ha valaki nyafog, mert legalább őszinte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ne mindig nyafogjon, mert az viszont borzasztó, nem???:-)

      Törlés
  3. Ne nekünk köszönd. Magadnak. Azért vagyunk itt, mert olyan vagy amilyen. Jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Józsi már hiányoztál!:-) És milyen jó is, hogy jöttél...:-)

      Törlés
  4. Én nem bánom, ha nyafogsz, igazából nem is így élem meg sosem a "nyafogásaid". Jó hogy így is hallok Rólad, Rólatok -vagy inkább lassan csak így...:-(
    De mindig örömmel jövök.:-)

    VálaszTörlés