2013. szeptember 23., hétfő

Szép volt!:-)

Nagyon jó hétvége volt. Szombaton főztem, a káposztát, délután pihentünk, már ahogy..elment a nap szépen lassan. Vasárnap Zsolti pecázni volt, majd kilenc felé hazajött, és gondoltunk gyorsan egyet, elmentünk almát szedni, Pomázra. Szép idő volt, illatos alma, idén gyönyörű lett az alma és sok. Zsolti pontosan meg tudta saccolni, hogy hány kilót szedtünk, 1 óra alatt sem..45 kilót, ennyi fogy el kb a télen nálunk. Szépen ládába tettünk, és olyan jó, hogy a pincében pihen már. Lassan hagyma és krumpli is mellé kerül.:-) Délután palacsintát sütöttem, sokat...nagyon sokat, nem is birkóztak meg vele.:-)

Tehát olyan nyugodt hétvége volt, vasárnap igazán kellemes idő, olyan kirándulós, lehet jövő hétvégén el is megyünk.:-)

Mai biggyesztés ITT !:-)


Örömmel néztem, hogy már csak két rendszeres olvasó, és 100-nál tartunk. Nem vagyok telhetetlen, sőt, csodálkozom, hogy még mindig van akit érdeklek, vagy a kis családunk. Köszönöm, köszönöm..:-)))

KÖZVÉLEMÉNY KUTATÁS: Legyen egy kis játék meglepivel, a 100. olvasónál? Mert akkor törpölök rajta....


5 megjegyzés:

  1. Legyen :) en ma sutottem palacsintat.

    VálaszTörlés
  2. Jó ötlet :) Én most éppen rablóhúst sütök, vagyis nem én, hanem a sütő. :)
    Nagyon szeretek almát rágcsálni. Leginkább a piros, kicsit keményebb húsút. :)

    VálaszTörlés
  3. Abszolút! Én akarok nyerni! ;-) Megyek megnézem a biggyesztést, mert az én káposztafőző fazekam, a Tiéd nagytestvére duplán jelesre vizsgázott. Vendégségbe is vittem káposztát és a házigazda inkább azt ette, mint a háziasszony főztjét. :-DD

    VálaszTörlés
  4. Jól van, akkor lesz játék!:-))))

    VálaszTörlés