2013. szeptember 26., csütörtök

Érdekes....

Érdekes felismerés volt ma számunkra, milyen kiszolgáltatottak vagyunk!
Ma nem volt net és tévé, ami ugye nem egy lét szükséglet. Először Csenge reklamált a meséért. Beraktam egy dvd-t, furcsa volt neki, nincs türelme még egy hosszú meséhez, sem képileg, sem mikor mesélek. De eltelt a délután, legfőképpen a zsír kréták papír védője gondos levétele volt a program.:-)
Este felé, beraktam a magamnak egy dvd,mert megérdemeltem, öröm mámor fejfájás mentesen.... (Született feleségek, kár hogy már ezeket az első részeket unásig láttam) közben elmentek sétálni a fiúk Csengével, kiskutyival. Majd jött a fürdés,altatás...jöttem le. Fiúk látványosan unatkoztak, ilyenkor valami katonás, vagy horgászost néznek, elküldöm őket aludni, és filmet keresek, nem tudok ugye netezni, és közben megy a tv mint háttér zaj, hanem egy filmet megnézek, EGYEDÜL....mire....visszajön a net, tv!
Tanulság számomra, kellene egy pár nap, mire tudnánk tv, net nélkül élni, nem mondom, hogy lehetetlen lenne...És ez még csak a net, tévé. Mi lenne áram, vagy víz hiányakor? Azért az komolyabb!!!!

2 megjegyzés:

  1. Nekerm a házban nincs tv, de a net az nagyon hiányozna. (Tudod, ilyenkor kell valami ütős társasjáték, oly sok féle van ma már. Előkapni, s megszédíteni vele a családot.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az igaz...de nálunk utálnak társosozni, vagyis csak egy van, amit nagyon szeret mindenki.:-)

      Törlés