2013. szeptember 15., vasárnap

Jól vagyok...vagy, kicsit rosszul..:-)))

Elkapott a nátha, vagy a kő kemény allergia...:-( Nem látok ki a fejemből..náthás is nagyon régen nem voltam, de kúrálom magam..:-)
Holnap megyek először dolgozni. Vegyes érzéseim vannak. Mikor napjában 20x (nem hazudok) odaszalad Csenge, átöleli  a lábamat, és azt mondja, SZERETLEK ANYA, na akkor kicsit szorul a szívem. Pedig már nem kicsi baba. Kell neki is az önállóság. És ismerős helyen lesz! És hát nem is napokat. De itt látszik, hogy 16 éve soha nem vitték el a gyerekeket tőlünk, csak úgy. Persze jó lesz mindenkinek. Nem mondom, így sem pihenni megyek, saját magam szórakozására....de ez van, ezt kell szeretni!:-)

Túléltük a tanulást is, és igen bejött a papír forma..
Most olyan, csomó mindenbe belekezdek és nem látom a végét...majd lesz másképp is, de jól vagyok!:-) A náthán kívül..:-))

6 megjegyzés:

  1. Hú, de nagyon nehezen adtam ki a kezeim közül Nagyfiút, amikor elkezdtem az egyetemet. Majd egésznapra oviba. Meg Anyósomnak, hogy mit szól majd. De ő is tudta, hogy én nem e saját magam szórakoztatására utazom olyan sokat és tanulok, tanítok a család és a háztartás mellett. Mára neki is természetessé vált, hogy a gyerek vagy tőle indul vagy hozzá jön haza és ott ebédel, mert így is minden rendben itthon és még pénzt is keresek. Volt olyan aki nála hagyta a gyerekét napokra és nem munkába járt, hanem szórakozni. Mostanra megszoktam, de ehhez kellett majd 1 év. Szóval:
    HAJRÁ ANIKÓ! :-))

    VálaszTörlés
  2. Valamint jobbulást! El is felejtettem, nagy udvariatlanságomban! :-))

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást kívánok és sok sikert a holnaphoz. Próbáld élvezni, mégha munka is, és nem szórakozás:)

    VálaszTörlés
  4. Remélem holnapra sokkal jobban leszel, és jó lesz az első munkás napod is minden szempontból.
    Gondolok majd rád. :)

    VálaszTörlés
  5. Szép napod lesz, ha nehéz is, jó lesz neked meglásd, csak gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást kívánok, és sok sikert a munkához! :)

    VálaszTörlés