2013. szeptember 19., csütörtök

Egyszer volt, hol nem volt...

Ez volt az a cím, ami már megvolt napok óta, és tuti úgy végződne: itt a vége fuss el véle, és mint Csenge szokta este lefekvés előtt, becsukja a könyvet, olyan jó hangosan.
Közben mi van, a cím és a vége között?
Csukd be szemed, mit szeretnél, mi legyen? Az lesz! Rajtad múlik, legalábbis sok múlik rajtad!
Az itt  a vége fuss el véle után, még az is lesz: boldogan élt, míg meg nem halt! Érted? Boldogan!!!

Tegyünk így! Éljük meg...

Ezért úgy dagasztom a kenyeret át, ahogy kell, boldogan!:-)

7 megjegyzés:

  1. Épp a múltkori megjegyzésem után akartam írni,hogy hetente egy nap,kora reggeltől-estig én is ugyanazt csinálom mint itthon,csak épp máshol.Mégis örömmel tölt el,pénzt keresek vele s nyugalomban tehetem a dolgom(mert itthon akármibe kezdek,ezer más dolgot is meg kell tennem párhuzamosan,s közben mindig épp akkor akar valamelyik szerettem valamit),s mivel a húgommal megyek,és hosszú az út is,jókat beszélgetünk,nevetgélünk.Valahogy újra úgy mint a régi,fiatalabb éveinkben,mikor bulizni indultunk.
    És épp a tesóm mondta,hogy egy dolog miatt irigyel:én mindig mindent örömmel teszek.
    Bár ez nem teljesen igaz,de megpróbálom.Mert ha valamit meg kell tenni,akkor sokkal jobban megy,ha meglátom benne az örömöt.Szóval fel kell venni egy "rózsaszín"szemüveget,amin át megváltoznak a dolgok.És a kenyérdagasztás nehézsége boldogságot,a vele elfogalt percek pedig kikapcsolódást jelentenek:)

    És akkor boldogan élünk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki nem így születik, mint pl én, annak azért meló így élni. DE mivel ezt én akarom, így igenis meg kell csinálnom, hogy magamnak jó legyen!:-)

      Törlés
    2. Ha megvan az elhatározás az már fél siker:))Én sem így születtem.De sok viszontagságos év után rájöttem,hogy így tudom túélni,mi több élvezni az életet:)És így sokkal több energiát nyerek,amit visszaforgathatok.

      Ez is olyan mint bármi más,eleinte nehezen megy,aztán természetessé válik.A futástól sem lesz a sokadik alkalommmal annyira izomlázad mint az elsőknél,nem igaz?
      Kitartás:)))

      Törlés
  2. :-)
    Éppen ma mondta nekem egy nagyon kedves új ismerős, hogy ne listázzak, ne rohanjak, hanem éljem meg végre én is a napjaim. Megpróbáltam úgy tenni, és csodajó nap volt.:-)

    Szép és boldog napokat Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A listázást, nem hiszem, hogy ki tudod kerülni, Te mindig is így szeretted a napodat tervezni!:-) A rohanásban egyet értek!:-)) Legyen még sok sok, ilyen csudajó napod!((())))

      Törlés
  3. ok. akkor közéképzelem, hogy tanítok és a tanítványommal nagyon jó a viszonyom, szépen halad, élvezi az órákat és végre megvettük az autónkat. A macska a lábamat támadja szorgalmasan... Szóval itt a vége és nem futok vele sehova, mert annyira jó és nagyon élvezem! :-))) Örülök, hogy leírhattam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont ezt szerettem volna..Én örülök, hogy leírtad!:-)))

      Törlés