2013. szeptember 10., kedd

Vannak változások...

Mert minden változik az életben. Jó itthon, nagyon is...de ugye, megy az idő, kell kifelé is nyitni. Meg  Csengének is kell egy kis anya mentes nap, vagy délelőtt. Aggódom amiatt, hogy ne legyen semmi baj, míg anyósomék vigyáznának rá, de csak kéthetente kellene, mert másik héten, Zsolti tudna vigyázni legkisebbünkre. Tegnap megkeresett egy régi ismerősöm, és heti egyszer mennem kellene hozzá. Én örülök neki, mert ismerősök, és bíznak bennem, én is bennük, nincs kötöttség, és  a legfőbb, lenne egy kis plusz pénz, én meg kimozdulnék...valószínű elmegyek. Bár csak jövő szeptembertől terveztem, de nem baj, ha most van rám szükség, akkor most megyek. És csak heti egy alkalom, kibírom, mellette mehet minden a szokásos módon.

Tegnap voltam futni is, nagyon jó volt, bár már ködös idő volt, ilyen lesz az ősz, de nagyon, nagyon jó volt.

És ma reggel már sütöttem, egy isteni finom kakaós csigát, sütőporos, pici élesztős tészta, gyors, egyszerű, lehet felrakom a receptet a másik blogomra, IDE.

És még ki kell számolnom melyik szülőire megyek ma..:-)

24 megjegyzés:

  1. Jót fog tenni a kimozdulás, még a kislányodnak is! A futással nekem egy bajom van, dombon lakunk, lefelé még csak-csak de felfelé...
    Szép napot neked!
    Eszter'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Eszter!
      Fárasztó lesz, de kell a kimozdulás...:-)

      Törlés
  2. Anikó!
    Hajrá kimozdulás. Szerintem Csengének is jót tesz, elkezded a különválasztást, könnyebb lesz neki az oviban. :)

    Barackos! Emelkedőn felfelé az erőltetett séta is jó, viszont vigyázz, mert dombon lefelé nem tesz jót a térdnek és a bokának a futás.

    Üdv, Hugi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kell neki is a különlét...
      Viszont emelkedőn futás(kocogás) jót tesz a popsinak..:-))))

      Törlés
  3. http://www.youtube.com/watch?v=xQKK6S03A40#t=25

    Azt hiszem ez egy nagyon jó motivációs video.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-) Bár ilyenkor megrettenek, hol vagyok még ettől...meghát én jó kenyérdagasztásban fáradnék ki nagyon...:-))))

      Törlés
  4. Jaj, de jó! Jót fog tenni mindkettőtöknek, hidd el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom...de az biztos, hogy kicsit kimozdulni jó lesz, mégha nem is a lábamat fogom lógat, az biztos!;-)

      Törlés
  5. Jól teszed,hogy mész.Nagy szerencse,hogy van ki vigyázzon a kicsire!

    Én már be vagyok osztva a héten két napra,megyek vigyázni a kicsikre.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de azért ez nem az a felhőtlen vigyázás, meg lesz ennek a bőjtje még. De sebaj...:-)

      Törlés
  6. De jó, de jó!
    És mit kell csinálnod?
    Néztem a másik blogod, tetszik, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem valami nagy dolog, segítenem kell neki a háztartásban. Csenge előtt is voltam náluk....

      Köszi a másik blog dícséretét!:-)))

      Törlés
  7. Mit fogsz csinálni? Örülök neki, hogy elvállalod, minden szempontból jó lesz ez Neked is, Nektek is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem...

      Háztartásban segítek, és ezt így fogalmazta meg ő is, mennyivel jobban esik az embernek mintha azt mondaná, takarítónő...érted?:-)
      Hát igen, amúgy nem esik a gyűrű le a kezemről, tisztességes, dolgos, és még egy kis pénz is...

      Törlés
  8. Szerintem meg ne vallald el. Jon az osz, a tel, huvos idok, mindenfele nyavalyak, betegsegek. Orulj, hogy meg egy kicsit egyutt lehettek Csengevel, ugyis olyan hamar vege lesz, meglatod. Ha akarod, ha nem, eljon az az ido, amikor el kell valnotok. Szerintem ne siettesd! Add meg neki meg ezt a kis idot... meg a csaladnak is.
    Szeretettel, Lizi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondolom, de sajnos, annak a kis pénznek is helye van...itt a suli, stb...
      Heti egy nap, pár óra...nem megterhelő,(annyira) és ha nem bírom akár mikor otthagyhatom, nincs kötöttség...
      De nagyon nagy dilemma nekem is Lizi....

      Törlés
  9. Draga Aniko!

    Ne gyotord magad mindenen olyan nagyon! Hidd el, jol csinalod! Hallgass a szivedre, ugy, mint eddig. Ha valamiben megsem jol dontesz, akkor mindig lehet valtoztatni... :)
    Ha most ugy erzed, hogy van erod bevallani a heti egy napot, tedd azt. Ha barmikor otthagyhatod, akkor nincs nagy rizikoja. Kivancsi vagyok hogyan dontesz. Lehet, hogy meg kell probalnod ahhoz, hogy megerosodj abban az erzesedben, hogy neked igazabol otthon a helyed. Ne haragudj, ha megbantottalak volna, hidd el, innen tavolrol mindig egyszerubbnek tunik minden, konnyebb ralatni masera, mint a sajat eletunkre ...

    Lizi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt már eldöntöttem, megyek! Mert ha hívnak akkor megbíznak bennem, szükség van rám...és ez most jólesik. Heti egy nap meg nem borítja fel a dolgokat, sőt mindenkinek jobb lesz...
      És nem bántottál meg, sőt...annyira örülök, hogy több megközelítésből írtok nekem, máskép látom mindegyiket, és nem is tudod, mennyit jelent ez nekem!:-)))

      Törlés
  10. Csak ajánlani tudom! Nekem megváltás most a munka. Kicsit sok az itthoni felkészüléssel, úgy, hogy a gyerekre nem tud senki vigyázni, viszont roppant jó fontosnak, hasznosnak érezni magam! :-)) Csak vágj bele és ne bánod meg!

    VálaszTörlés
  11. Szerintem is menj, jó lesz neked, én porszívózni is szeretek ha békén hagynak :) Csenge pedig hozzászokik és örülni fog a mamázásnak és te is annak, ha még ügyet is tudsz esetleg intézni ha muszáj azokon a napokon.
    Anikó kellene a telefonszámod, vagy az email címed tudod hbmonika @roszkenet.hu

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok, Anikó! Szerintem ez egy jó lehetőség! Nem sok idő, és Csenge is élvezni fogja mások társaságát. Ha anyósodékra szívesen rábízod, akkor szerintem nem kérdés, mit kell tenned.
    Mennyi újdonság: másik blog, futás, munka! Ez nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen???Hát akkor nem lennék őszinte ha ezt leírnám így. Csenge nem megy fel egyedül hozzájuk, ha fel megy öt perc múlva lejön, valamit jelez ez, ha szeretne menni, menne...de nem!

      Újdonságok vannak, de csak módjával...:-)))
      És köszi Domi!

      Törlés