2013. szeptember 27., péntek

Péntek van!

Végre péntek! Jó lenne, rávenni a gyerekeket, hogy tanuljanak ma, legalábbis  a fiúkat, Mesit már nem tudom. Furcsa már Mesivel, hogy nem lehet tudni, mikor mit csinál. Néha csak azt veszem észre este van és köszön el, hogy megy aludni. Meg kell tanulnom ezt is, a kamasz lelkek kiszámíthatatlanságát is. Hogy bezárkózik, hogy rendetlen a szobája, hogy csak enni, inni jön le, vagy néha megjelenik mint a szellem, hogy fontosabb az ismerősök véleménye, mint a miénk, hogy  a telefonja, és a fb nélkül nem tud élni...lassan szokom. Vekerdyt olvasva rájöttem, kell a kamaszkor a gyerekeknek, mert különben nem szeretne soha elmenni itthonról, felnőtt életet élni, olyan idilli lenne minden. És ez hosszú folyamat...:-)  Elhiszem neki...meg azoknak is akik előttem vannak..muszáj elhinnem, mert különben nehéz! Persze ott van Csenge, aki tündi bündi virágszál, iszonyú anyás, és matrica, és minden. Na de nekem a gyerek nem csak addig kell, míg ilyen kezesbárány, majd utána meg menjen az útjára. Szeretem mind a négyet, nagyon, nagyon!:-) És persze mindig a legjobbra törekszem, nekik is jó legyen, nekem is.:-)

Amúgy nagyon jó lesz a hétvége, ha minden igaz, Zsolti itthon lesz hétfő, kedd. Viszont, ha meggyógyul Mesi, menni kell hétfőn Budapestre a száj sebészetre..:-((((( Csak túl leszünk rajta!
De addig élvezzük a napokat, hisz most is süt, bár hideg van!
Nem kell főznöm, viszont sütök egy nuttelás kalácsot.
Szép hétvégét minden kedves idelátogatónak!

13 megjegyzés:

  1. Nektek is szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most olvastalak, egyforma cím lett a bejegyzésnek!:-) Nektek is, mégha dolgozol is!!!!

      Törlés
  2. Emlékszem, az anyukám is mindig azon mérgelődött, hogy én mindig bezárkozom a szobámba, hogy nem is lehet látni a lakásban, meg hogy nem mesélek semmit, néhány év múlva megváltozott minden, felnőttem. Persze ma már sajnálom azokat az időket, annyival is több idő jutott volna, de akkor ezt, az akkori eszemmel nem tudhattam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és ezt szülőként is nehéz megélni, de én már kezdem elfogadni, és mondogatni Zsoltinak, hogy ez így van ilyenkor...

      Törlés
    2. Remélem a kalács receptet felteszed a másikra! Kristóf mostanában rákapott a nutellára, biztos kalács formában is bejönne neki :) Légyszi, légyszi, légyszi!!!!

      Törlés
  3. Olyan szépen állsz hozzá a gyerekeidhez, olyan jó, hogy hagyod élni a kamasz lányodat. Az enyém még 2 évvel kisebb, de látom én is rajta a leválást, és nehéz, nagyon nehéz, főleg, hogy az egyensúly legyen. Hagyjunk nekik teret, de éljen a családban is, vegyen részt a családi életben is.

    Szép hétvégét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anna! Igyekszem...Egyensúly nagyon fontos, néha billen ide, oda...

      Törlés
  4. A receptet majd én is kérem!!!
    Gyereknevelés? Hajaj... Lenne mit posztolnom nekem is... :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felraktam a másik blogra, nagyon finom lett!!!:-) (sajnos)

      Törlés
  5. Ez a kamaszkor olyan a szülő számára, mintha belpépne egy laboratóriumba és meglepőbbnél meglepőbb kísérleteket néz végig.... Szerintem, ráadásul, nálatok is - nálunk is - négyen négyféle kamaszodást produkálnak (majd)...
    Nincs is ezzel gond, csak jusson belőlük még nekünk valami, mielőtt felnőttnek nyilvánítanák magukat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Szilvi igazad van.:-) Nekem még az a rossz néha, hogy a másik oldalon állok már, pedig 40 éves leszek lassan, de a saját kamaszkorom sokszor eszembe jut, de ugye itt nekem kell másképp hozzá állnom. Sokat gondolok anyukámra is, sajnos már nem tudom megkérdezni, Ő, hogy élte meg....

      Törlés
  6. Kellemes hétvégét kívánok nektek !!!!

    VálaszTörlés