2013. november 29., péntek

Álmodozok....

Állandóan ezen jár az agyam, ide lejegyzem, lehet, hogy úgy kicsit valóságosabb lesz nekem.:-)

Korán keltem, még mindenki alszik. Szeretem az éjszakai csendet, mikor tudom, mindenki szuszog az ágyában még. Magamra terítem a meleg kötött vállkendőmet, halkan bújok a papucsba. Nézek ki az ablakon, éppen kel fel a nap, olyan szép simogató sárgán. Hideg van, pára az ablakon, kin deres minden. Megfogom, a cserép kályha oldalát, még meleg, látom parázs van benne, így rádobok egy fa hasábot. Kisietek a konyhába. és bekészítem a sparheltbe a gyújtóst, hamar meleg lesz, lehet kávét főzni, és a reggelinek való is készülhet. Már fő a kávé, mikor felébred a ház ura. Kicsit álmosan néz rám, én meg rá, szavak sem kellenek, elég egy mozdulat, szeretjük egymást! Majd jön az egyik fiú, majd a másik, és a sírdogálásból hallani a legkisebb is felkelt már. Beindul a nyüzsgés, reggeli, tízórai készítés. Nagylányt is láttam a szemem sarkából felébredni. A lakásban kissé füst illat van, de nem kellemetlen, olyan meleg az is..... folytassam????


15 megjegyzés:

  1. Folytassad! Az álomból egyszer valóság lesz. Mert megérdemled. Pont.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. folytatom nemsokára...Megérdemlem? De jó lenne....:-)

      Törlés
  2. Anikó!
    Őszintén kívánom, hogy ez az életérzés - a maga bársonyosságával! - állandóan ott legyen az életedben!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor elő kell vennem ezt az érzést!:-) Köszönöm!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Mert álmodozni kell...:-) Bár nagyon remélem, egyszer valóság lesz!

      Törlés
  4. Most elgondolkodtam egy kicsit :))))))))))))) Hiszen nektek gáz fűtés van ! Mire rá jöttem hogy ezt szeretnéd :) Puszi

    VálaszTörlés
  5. Kedves Anikó!
    Küldenék 'valamit' :) az emailcímedre, de sajnos nem látom sehol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Era! bneaniko@gmail.hu hu a vége és nem com.:-)
      Köszönöm!

      Törlés
    2. Én is köszönöm a kedves hozzászólásokat :)

      Törlés
    3. Kedves Anikó, elnézést, hogy itt írok vargaerának!! Szeretem a blogodat, de most kidob a gép. Szeretném tovább olvasni, ha lehetséges. Köszönöm: GM

      Törlés
    4. Semmi baj, GM! Remélem olvassa, és eljut hozzá az üzeneted!:-)

      Törlés
  6. Akkor én álomvilágban élek?:-) De jó! Mostantól tudatosítom magamban, hogy más -konkrétan Te- éppen erre vágyik. Persze én is. És már tulajdonképpen majdnem minden úgy van, ahogy írtad. Csak Bori előbb kel fel, mint az Apja. És nincs még sok belőle...
    De tudom, hogy egyszer sikerül Neked is. Csengét is tudtam.:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ebben nem vagyok biztos!:-( Egyre inkább nem!
      És még nem írtam végig a bejegyzést:-)...és igenis jó dolgod van! Valamilyen értelemben nekem is.:-)))

      Törlés