2013. november 2., szombat

Csönd, az nincs!:-)

Csönd? Mikor? Meg is ijednék a csöndtől... Mondanám éjjel, de akkor két szuszogó van körülöttem. És milyen jó, hogy ott vannak...
De azért gondolkodtam a napokban, mint általában szoktam, nagy lépést tettek a gyerekeim a fejlődésben, én meg jól lemaradtam...ez a bajok forrása. Megjártuk a napokban a poklokat, de a legjobb pillanatokat is. Ezeket most nem írom le, sok lenne, hosszú...és mint minden pillanat, vagy belevésődik azoknak az agyába, szívébe akinek kell, vagy nem.
Őrlődésem fő oka, hogy néha még én is 17 éves kamasz vagyok, vagy a három kisgyermek anyukája, néha meg fáradt öregasszony,  nem tudok mindig lépést tartani, hogy nagyok a gyerekek, hogy lassan három éves Csenge, hogy nem kell mindig tökéletesen helytállni, mert lehetetlen. Másképp kell már a nagyobbacska gyerekekhez hozzáállnom,  tudni kell, néha kérdezni, néha meg jól csendben maradni, és bízni  a legjobbakban...


Nem mondom, hogy a legjobbkor jött ez az óra átállítás, mert jól elképzeltük, hogy itthon vagyunk hatan, egy teljes hetet, majd jól kipihenjük magunkat! AHA, azóta hatkor kelünk, de legkésőbb hétkor, már lent van mindenki, ami azt jelenti, este kilenc fél tíz magasságában, már csurog mindenki lefeküdni.:-) Persze ennek meg van a jó oldala is, rengeteg mindent meg tudunk csinálni a pihenés jegyében korán.;-) Tönkrement a mosogatógép, tanakodás után, hogy vegyünk e majd újabbat(szerelés fel sem merült, gagyi gép, drága alkatrésszel), vagy egy nagyobb mosogató tálca mellett döntsünk e? Utóbbi mellett döntöttünk. De az szerelést jelentett, de Zsolti, azonnal nekiállt, és megcsinálta, egy nap alatt, én meg asszisztáltam, rohantam alkatrészért, cseréltem, mert miért is lenne jó elsőre. Nagyon kényelmes mosogatni, jól oda férünk többen is.:-DDDD

Volt sok emlékezés is a héten, Anyukámra, Öcsémre, Dédikre, Keresztmamára..

De azt biztosan megállapíthatom, itthon nem lehet pihenni, folyton csináljuk Zsoltival a dolgunkat, hogy majd utána pihenünk, de odáig soha nem jutunk, mert újra van valami, amit csinálni kell...Hát igen, legalább egy pár napot el kellett volna menni itthonról, akkor ki lehetett volna pihenni magunkat. De sajnos, vagy nem is, mert legalább akkor, nyáron tudunk nyaralni, addig meg vágyunk rá, nagyon, de nagyon!  És nem tudom, idén miért ilyen hamar, de minden nap emlegetve van a karácsony. Csenge nagyon várja, és ettől a család is, izgatott!:-) Nagy dumás lett a kiscsajszi, és ugyanolyan matrica, két napja anyukának hív...:-))))

Biggyesztés: fogalmam sincs! Tegnap hatalmas adag köröm, csülök pörköltet főztem, üres a lábas...:-)))

8 megjegyzés:

  1. Nekünk meg ez az év ment el olyan gyorsan, hogy csak repült. De a karácsonyra már én is készülök. :-)) Valahogy olyan jó most ebben a takony időben. Használd sok segítséggel az új mosogatódat! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még tart a lelkesedés!:-)) Meddig? ,-)

      Most mát itt is olyan az idő, hogy nem nehéz beleélni magunkat a karácsonyi hangulatba...

      Törlés
  2. Ugyanígy jártunk, a mosogatógép tönkrement- azaz eldugult, mert "csak" a szivattyú ne tudott dolgozni - de erre is rá kellett jönnie Gyuszinak és egy nap vacakolással tudta csak megcsinálni és folyamatosan fáradt vagyok attól, hogy korán kelünk és korán fekszünk és reggel is alig akar lenni, szóval fura ez az óraállítás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan nekünk is volt, hogy eldugult, túltöltött...de most se kép se hang, mintha nem kapna áramot, most nem hiányzik még, nagyon kényelmes a mosogatóm....
      Ugye milyen furcsa még ez az óra átállítás?

      Törlés
  3. Anikó de jó, hogy újra itt vagy!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DE aranyos vagy Andi!:-) Nagyon jólesett (most különösen), hogy ezt írtad!

      Törlés
  4. :) Örök kérdés- mikor lesz már karácsony...
    És örülök, hogy van hangod írni, nem mertem előbb ezt kérni, gondoltam, tartsam tiszteletben, hogy pihensz blogilag:))
    Magamnak is mondom, rendbe jönnek majd a dolgok.

    VálaszTörlés
  5. Ó, a karácsony nálunk is mindennapos kérdés. Főleg most, hogy Borit állandóan foglalkoztatnom kell... Szóval előkerültek a karácsonyi könyvek, mesék, barkácsolós mindenek, és tervezgetünk, készítgetünk.
    Pihenés??? Ha végre tudnánk aludni két óránál többet egyhuzamban éjszaka, boldogok lennénk. De fáj a válla szegénykémnek, minden ficergésnél felébred, úgyhogy nem alszunk, míg nem forr be az ebcsont.:-(

    VálaszTörlés