2013. november 17., vasárnap

Történések, azok mindig vannak...

Ha mindent leírnék, ami velünk történik, állandóan írhatnék..:-)
Ami fontos, hogy Mesit pénteken megműtötték, kiszedték a gyökeret az ínyéből.:-( Amiket mesélt a doki, háááááááát....na, most abba nem megyek bele, mindenesetre, nem volt egyszerű, szegény, még tan eset is lesz, mert olyan különleges beavatkozás volt.:-( Ahhoz képest jól van, persze fáj neki, de tud enni. Már csak remélem varratszedésre kell menni..
Én péntek délután, olyan migrént produkáltam, hazafelé a száj sebészetről, hogy be kellett menni a boltba hétvégére húst venni, és szó szerint nem tudtam kérni, szerintem a hentes konkrétan azt hitte, be vagyok lőve...hazaérve a gyógyszertárból, csak levettem a kabátomat és összekuporodtam a nappaliban. Utólag láttam, a gyógyszeres dobozt is feltéptem csak. Sírni tudtam volna...meg minden más, nagyon rossz gondolataim voltak. De tegnapra normalizálódott a helyzet, elmentünk csipke bogyót szedni, találtunk gombát is, lett finom gomba paprikás vacsira, és sült hal. Meg délben szilvás gombóc. Ma is egész délelőtt a főzésről szólt. Gomba leves lett, és sült krumpli, rántott hússal, Csengével meg túró tortát sütöttünk.:-) Mióta ekkorák a gyerekek, állandóan a kaja a téma..:-))) Zsolti sokat segített a konyhában, mert különben, nagyon nem haladtam volna. Voltak lecke kikérdezések is..lehetne teregetnem, lehetne vasalni, elpakolni a ruhákat, a konyhában is lehetne pakolni, de nem, most pihenek, hiszen vasárnap van nem???? :-))) Majd nemsokára úgyis megcsinálom.....
(míg ezt írtam, el kellett mennem, villanyt felkapcsolnia fürdőben, majd hívott Csenge, hogy elvégezte a dolgát, inni kért...és ez megy folyamatosan, pihenek, juhéjjj..:-)))

8 megjegyzés:

  1. Milyen nagyon ismerős. Pihenés... Lassan átértékelòdött, màr egy szabad 10 perc is KINCS. De nem cserélnék senkivel. Ölelés.

    VálaszTörlés
  2. Szegény lánykád jól megszenved a fogával! De ahogy olvaslak bőven akad neked is gondod ez a migrén borzalmas! Zajlik az élet nem unatkozol , pörögsz egyfolytában . Itt lenne az ideje hogy férjuraddal kicsit menjetek el kettecskén mozizni, hogy mikor? Rátok bízom a döntést !:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-) Mozi nem hiszem, hogy lesz, ebben én nem vagyok nagy partner. Inkább a hegyek, völgyek...De valami majd csak összejön.;-)

      Törlés
  3. Ismerős :-) nálunk is ez van - mindig van valakinek valami (halaszthatatlan) dolga amikor épp nem-csinálok-semmit, úgyhogy rendszerint nagy hancurozás lesz belőle, vagy éneklés, vagy játék... sorolhatnám :-) és persze nálunk is majdnem minden a kaja körül forog - ki mit szeret, mit enne... ilyen a nagycsalád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Fenci, hogy írtál! Így legalább látom a blogodat is.:-)
      Na igen, mindig van valami elfoglaltság, ha kicsik akkor, ha nagyok, akkor...:-)

      Törlés
  4. Húú de jó! Majdnem elfeledtem. Pedig már ki is néztük, készültünk is párszor csak közbejöttek dolgok s feledésbe merült. Menni kell leszedni a csipkebogyókat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól megdolgoztunk érte, de kárpótolt a lila tönkű pereszke..:-)

      Törlés