2013. november 8., péntek

Jó!:-)

Na jó, gondoltam hétfőn, van ilyen nap, mikor mind felmondja a leckét, és valami jó jeggyel jön(nek) haza. Kedden gondoltam, oké, nagyon akarnak tankos játékot játszani a fiúk, még nagy a lelkesedés, és a jobb jegy...szerdán már gyanús volt a dolog, még Mesi is???? Csütörtökön arra gondoltam, minden csoda három napig tart, ma már tuti megy a műsor, nem lett...majd jött a péntek! Marha nagy unalmamban, elmentem Csengével vásárolni..nem is ez a lényeg, bár, kmmmmmmm, valahogy velünk jött egy mikulásvirág egy mikuláskaspóban. Olyan gyönyörű narancssárga a levele..
No, mikor a nasikat kutattuk, igen..hétvégén kell valami rágcsa na, szóval mikor ott kutakodtunk Csengével, szembe találkoztam a Nutellával, és akkor gondoltam egy merészet megvettem a nagyobbacskáknak, hiszen imádják, régen is kaptak, és hát a héten azért oda tették magukat. És akkor még nem tudtam, hogy milyen szép délutánom lesz. Fiúk egy után hazajöttek, ebédeltek, kis élménybeszámoló, majd kérdem őket, hogy a héten péntekre beígért könyvtár látogatást, mikor ejtik meg. Én kifogásokat vártam, és hogy nem mennek. Jó, egy mondat volt, messze van...én meg mondtam, ez nem kifogás. Így elindultak. Persze kandi kamerával mentem volna utánuk. Bementek a könyvtárba, nézegetik a mesekönyveket, gondolom jót kuncognak,:-) Majd a könyvtáros néni eligazította őket. Kiválasztanak két katonás könyvet (nem ragaszkodom a szépirodalomhoz;-), majd keresi őket a rendszerben, persze csak Mesit találja, mikor felvilágosítja a néni őket, hogy először olvasójegyhez ki kellene tölteni az adatokat, amihez diákigazolvány kell, ami nem volt náluk.:-) Papírt hazahozták, még nagy feladat lesz kitölteni őket.:-)))De elrakta nekik a néni a könyveket.
Közben Mesi hazajött, és hozott nekem a tegnap kapott zsebpénzéből, egy csodaszép narancssárga gerberát! Hát mit ne mondjak, nagyon jólesett. Már nagyon régen nem kaptam virágot, de Mesitől talán még soha így! Na most ezt jól megjegyzem magamnak....és előveszem rossz napokon!:-)
Olyan nyugodt, és boldog voltam. Na jó nem felhőtlenül, mert Zsolti két napja, nagyon sokat dolgozik.:-( És ez majd biztos kihat a hétvégére...de remélem tovább folytatódik a jó...:-))))

2 megjegyzés: