2013. november 20., szerda

Szeretem...

Ma, mikor versenyt toltam Csengét a "nagyboltban", igaz Zsoltival voltunk, de neki nem engedte, hogy tolja Csenge, így néha elhagytam a kocsit elfutottam ezért, azért. Mert sampon kell, mert Csengének másmilyen. Meg a toll és a ceruza is eltűnt, akkor már veszek füzetet is..és akkor hús is, de a káposzta is kell, közben csoki is kell, reklamált mindenki...közben fél szemem legyen a karácsonyi ajándékokon...nem is ment simán, de a végén vettünk bakancsokat is négy gyerekből háromnak, ráadásul jó is...Szóval, jól sült el minden, vagyis majdnem minden...Mikulásra csoki még nincs, sosem tudok egyedül menni, de majd megoldom...hála istennek, nem az a probléma, hogy nem telik rá, hanem, nincs időm venni. Meg azért jól meg kell néznem, mit kapnak majd. Négy gyerek, majd négy adventi meglepi, 24x...De nem panaszképpen írom, azért jó ez nagyon is!:-)

Meg az esti gyertyafény, ahogy a konyhát körbeöleli. Szeretem, nagyon, nagyon!:-)

Mai biggyesztés; csilis bab, és kukoricás csirke, rizzsel.

1 megjegyzés:

  1. Én mondtam, hogy az időval, annak hiányával van a baj és nem velünk!
    :)))

    VálaszTörlés