2013. november 3., vasárnap

Ezek vannak....

Utálom a kikérdezős, tanulós napokat. Mert "nem csinálom", az első reakció, majd mutatja, makogja, vagy nem mondja, de nagy szája, nulla tudás, mind a három....sírni tudnék...hozzák a ellenőrzőt, egyes, kettes...hű, de büszke szülő vagyok. Szegény Zsoltit sajnálom, annyit küzd velük, annyi tudás van benne, amit átadna, csak senkit nem érdekel..:-( Kedden fogadó óra, most menjek be, és legyek őszinte, hogy ennyi amit akarnak a gyerekeim? Mit mondjak a tanároknak? Hogy tudom, tudom...de mit csináljak? :-( Fáradt vagyok, legalább az egyiket, egy picit érdekelné...de, hogy mind a három??? Kikérdezem az a baj, ha nem, az...épkézláb mondatod nem tudnak mondani!:-( Én a büszke szülő...ááááááááááá, nem nyavalygok!

Biggyesztés: hagyma krém leves, vadas, krumpli gombóccal.

 

9 megjegyzés:

  1. Én is utálom, pedig nekem csak egyet kell nyúzni és kettőt nem. Nem tudom, hogy meddig a dolgunk ez nekünk mint szülőknek vagy,hogy dolgunk- e egyáltalán? Nem elég a személyes példamutatás, hogy látják, hogy még most is tanulok? De sajnos nem elég...
    Ez van, ezt kaptuk, nyilván mert elbírjuk:) Fel a fejjel,nem vagy egyedül!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, de néha annyira hagynám a csudába...
      Igyekszem...igyekszem..

      Törlés
  2. Anikó olvasom, érzékelem, hogy nagyon nehéz időszakokon mész keresztül, sajnálom szívből.((( Mint már írtam egy hozzászólásomban szívesen átaludtam volna anno ezt az időszakot. Sose gondoltam, hogy egyszer vége lesz, de szerencsésen vége lett....))))
    Én ritkán mentem el szűlőiértekezletre, mivel tudtam mikor hoz rossz jegyeket, és mikor hoz jó jegyeket. Azt gondoltam, és gondolom ma is, hogy miért menjek be, mit kérdezzek a tanártól, hogy miért 2-es és miért nem 3-as avagy 4-es, netán miért nem 5-ös, hiszen láttam, érzékeltem, hogy nem tanul /hiába beszélek a lelkére, hiába igyekszek segíteni/. De eljött az idő amikor a "kisagya" megérett arra a fokra, hogy rájött tanulni kell, - na ez az időszakot volt nehéz kivárni)) - mert fontos. Mint írtam az egyetemet már 4-es, 5-ös osztályzatokkal fejezte be. Nehéz időszakok voltak nálunk is, de jó lett a vége, ilyen távlatból számomra az a tanulság, hogy nekem lazábban kellett volna vennem és nem aggódnom annyira dolgokon, akkor nekem is könnyebb lett volna, és ma már tudom, hogy sokkal többször kellett volna alkalmaznom a pozitív gondolkodást, hisz látom mennyivel könnyebb így az életem.
    Biztos Te is megtalálod a magad számára legmegfelelőbb utat, tisztaszívből kívánom Neked, innen a baranyai vidékről!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, és talán el is hiszem, hogy majd könnyebb lesz. Meg próbálom úgy felfogni, van, ahol sokkal rosszabb. Fogadó órára csak azért kellene bemennem, hogy Bence miatt, aki tanulási nehézséggel küzd, beszéljek a töritanárával, mert én naiv, azt hiszem, hittem, hogy az ofő ezt megteszi, de nem..
      Nagyon igyekszem pozitívan gondolkodni, hiszen a családban, te is tudod, így a jó!:-)DE ezt igazad van, magunknak kell megtenni..

      Törlés
    2. Anikó anno én se igen akartam elhinni, hogy jóírányban valaha is lesz változás.))) Szerintem - ahogy innen most rálátok a mi dolgunkra - ez egy természetes emberi tulajdonság, hiszen akkor épp abban a nehézségben vagyunk benne, és nem 1-2 napja, ill. további időben, valamint elfárad az ember a sokszori meggyőzésben, hogy - hidd már el drága gyermekem, hogy neked is könnyebb lennének a mindennapjaid - a türelmes beszélgetések /igérgetések, mert gondolom nálatok is vannak))/ is egyszercsak nehézzé, kilátástalanná válnak. Tudom, hogy most már nekem könnyebb a pozitív gondolkodás is, mivel már az a nehézség, ill. felelősség nincs az ember nyakán nap, mint nap.)))))
      Ahogy az írásaidból "megismertelek"?! azt érzem, hogy egy erős, karakán nő vagy, és tudom megfogod oldani a pároddal együtt! Szorítok nektek, hogy minnél előbb finomodjanak a dolgok, és a lelked megnyugvást találjon.))))

      Törlés
  3. A munkahelyemen a múltkor összefutottam egy kollégával, aki elmondta,hogy melyik neves gimibe járt. Olyanba, ahová nekem eszembe sem jutott jelentkezni a 4,5-ös átlagommal. Ő odajárt és most ugyanott dolgozunk, ugyanazt sőt azt hiszem,hogy én több mindenben előrébb is járok, a végzettségeim tekintetében és én se voltam csak talán egyszer kitűnő...

    VálaszTörlés
  4. Olyan katonás ... egy, kettő, egy ... Nyugodtság. Beérnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, majd mikor már nincs suli...:-))) De nehogy azt higgyétek mi olyan gonosz szülők vagyunk, egész nap ezen megy a műsor....Minimálisan, de ha ennyire sem?????

      Törlés
    2. Anikó nem "gonoszság"))) kérdése ez, a legodaadóbb és legfigyelmesebb szűlökkel is előfordulnak ezek a dolgok.

      Törlés