2013. november 5., kedd

Pillanat..

Volt nem olyan régen, egy álmom. Idős házaspárnál jártam, pici ajtó, a kis házikójukon, jó, én még nem vertem be a fejem:-), kicsi ablakok, fehérre meszelt falak, ami már, kicsit füstös volt. Apóka pipázott, Anyóka mosolyogva sertepertélt. Éppen a süteményes tálat vette elő, bukta volt rajta, pont olyan, mint a Dédi sütött, régen..Kérték üljek le közéjük. Pont úgy, ahogy a Dédinél...Én leültem, és csak néztem, az idős ráncos kezét az asszonynak, aki az ünnepi poharakat törölgeti nekem...majd átviszem tekintettem lassan az Apókára, éppen pöfékel..nem zavar a füst, még az is melegséget ad. És elkezdi mondani, hogy kicsit bánja, hogy nem hoztam a gyerekeket, újra hangos lenne a ház...:-) Majd ahogy az álmoknál lenni szokott, keveredett a múlt a jelennel, és tovaszállt a pillanat. Hú, de milyen jó pillanat volt. Kicsit lassítanom kellene, megélni a pillanatokat. Hiszen minden pillanat gyorsvonattal száguld el mellettem...Mindig hajt valami...majd ezt megcsinálom, utána pihenek, majd ezt is..és ezt is, gyorsan, gyorsan, és akkor ezt már nem kell, majd generál újabbat, újabbat..Ettől vagyok fáradt. Lelkileg is, testileg is..Pedig a pillanatnak van szépsége. Most éppen, nagyon sötét van kint, jár az agyam, mosogatni kellene, ruhákat leszedni, vasalni, közben üres a hűtő, vásárolni menni, de a leves is elég kevés maradt, főzni is kell, délután fogadó óra, muszáj bemennem a suliba, kikérdezés délután, és a legkisebbünket sem szeretném, ha a tévédada kötné le, jöjjön segíteni a konyhába, közben mondókázunk, énekeljünk...már ezen jár az agyam, és ez még csak a sima nap, mert amint lehet tudni, ennyi embernél mindig borul a menetrend.
De a mostani pillanatot megélni, kell! Hogy itt ülök a sötétben, éppen egy sütit majszoltam, a kávéval megvárom Zsoltit, míg felkel...ez jó! Túl vagyok egy hosszú ölelésen, meg három kicsin, ez is naaaaaaaaaaagyon jó....:-))))
Minden kedves olvasómnak is szép napot kívánok!

7 megjegyzés:

  1. Ez egy aranyos bejegyzés volt- köszönjük!

    VálaszTörlés
  2. Anikó varázslatosan jó gondolataid, valamint pillanatra ráérzéseid vannak, jól csinálod, további szép napot, napokat kívánok Neked a csodálatos családoddal!

    VálaszTörlés
  3. De nehéz megélni a pillanatot! :-))

    VálaszTörlés