2013. november 25., hétfő

Kedvem...

"Eltűnni csendben, az volna jó, hogy ne lássa senki, ha hazug a szó..."

Álarc: Képzeld, olyan jó kedvem van, mint anya, a csúcsok, csúcsán vagyok....büszke, mert nekem van(nak) a legeslegeslegeslegjobb....sportban, hát hogyne, méghogy kiolvasta? Hát már többet is! És a tanulás, az nem is kérdés nálunk...bizi, az színötös! És segít e? Méghogy, és még másoknak is...

Szubjektív: tudom, lehetne jobb is, na de majd...és a suli? Igen, igen, bele kell húzni, de akarja, csak nem igen megy..És segít is, na nem mindig, de ha kérem...

Valóság: Nem írom le....Mert ma már sírtam, és elég volt! Nem érdekel, hogy túl kell élni, és csak átmeneti állapot! Mondom: NEM ÉRDEKEL! Ha lenne pénzem (erre), ha lenne bébicsőszöm, akire nyugodt szívvel bíznám a legkisebbet, fognám Zsolti kezét, nem két napra, hanem egy hétre elmennénk..De ilyen nincs, belefáradtam...mindenbe. És utálom, hogy az anyaság képe, csak addig, szép kép mindenkibe, míg karonülő a bébi, és mikor kamasz? Olyan kép miért nincs????Most már tudom miért! Tudom azt is, majd 10 év múlva, már nevetek az egészen! JÓ! Majd akkor nevetek, MOST NEM!

3 megjegyzés:

  1. Egy barátunk mondta,hogy 15 évesen elvesztette a lányát,és most,21 évesen kapta vissza.
    Volt kolléganőm pedig azt mondta erre az időszakra,hogy meg volt győződve róla,hogy csak egyikük élheti túl,vagy a gyerek,vagy ő.
    Ijesztő ezt hallanom,mert bár most még aranyos,jó gyerek ,de azért elég önfejű a lánykám.

    Én nem emlékszem(de az Anyu sem),hogy jómagam vagy a húgom;és a barátnőm szüleitől sem hallottam soha,hogy ennyire kezelhetetlenek lettünk volna,mint amikről mostanában hallok.

    Tanácsom sajnos nincs.Max.sok-sok citromfű tea...

    VálaszTörlés
  2. Üdv a klubban. Néha én is csomagolnék.

    VálaszTörlés