2013. november 13., szerda

ezek II. ...:-)

Brühühü...ma eladtam (odaadtam) a baba kocsi(kat). Ez amúgy jó, mert már nagyon idegesített, hogy ott van, és csak koszolódik. Mesi persze meg akarta tartani magának, mert az Csengéjé volt. De mire neki gyereke lesz..:-)És, hát van itt egy fiatal család. Kicsit "egyszerűek", de rendesek. Kiválogattam Dávid ruháit, egy zsákkal lett, odaadtam nekik, már nem gyűjtögetek. Örülök, ha tudják használni. Így a baba kocsit is odaadtam nekik, mert nap, mint nap használja, és az övé eltört. Örült neki, és mondtam ráér fizetni, amiért nagyon hálás volt! De miért is ne, hiszen jobb ha használja, és örül is neki. De akkor is, már biztos, hogy nekünk soha nem kell majd baba kocsi????:-( Nem!!!!:-)))De akkor is...ez olyan mint az 56-62-es ruhák elrakása..:-)

Áramszünet is volt a délelőtt, elmentünk a "nagyboltba" vásárolni, Csengével, és anyósomat is elvittem. Hazajöttünk, olyan sötét volt, irtó romantikus volt gyertyafény mellett főzni.:-DDD
De ez a sötétség??? Megyek is kávét főzni, a fejem is vacakol...

10 megjegyzés:

  1. A sötétséget én sem szeretem. Igazad volt, hogy odaadtad. Nekünk annak idején szakmai babakocsink volt, a munkatársaknál járt körbe, s tűnt el valakinél.

    VálaszTörlés
  2. Én a kisruhákból kizárólag a kedvenceket tartottam meg így egy -kettő van csak gyerekenként, de van még egy Brevi light sportkocsink, amit szívesen eladnék jelképes összegért valakinek és van egy pelenkázólap mosógépre való, amit szintén majd csak úgy odaadok. A ruhákat évek óta a családsegítőbe hordom és mindig jó érzés odaadni csak úgy és odakerültek a babahordozók is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is elraktam egy zacskó pici ruhát. Én is szeretek adni, meg sokmindent kaptam is, és nagyon jó volt.

      Törlés
  3. Nagyon rendes volt tőled, hogy odaadtad a babakocsit meg a kis ruhákat :) Én szeretem a sötétet. Főleg este abban sétálni hazafelé. Nagyon hangulatos tud lenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-) Jó szeretem, de belegondoltál, hogy legalább fél évig ez lesz???

      Törlés
  4. Hát a babakocsi, babaruha odaajándékozása az szívszakasztó. Főleg, ha szeretnél, de tudod, nem lesz, nem lehet több gyerek. Mi a keresztfiunknak adtuk tovább, majd barátokhoz vándorolt. Képesek voltunk Magyarországra utaztatni mindent, de olyan jó látni a ruhákban a gyerkőcöket. Csak az első pár cipőt tartottam meg, az nagy becsben van. :-))

    VálaszTörlés
  5. Annak idején én is továbbadtam mindent, a húgom kisfiának, aki a keresztfiam. Én itt a nyugati végeken ma végre látom a napot, a tegnapi sötétség a szemerkélő-áztató esővel egy rémálom volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megyek hozzátok, csak 300km. :-) Itt ma is borús hideg idő van!:-(

      Törlés