2013. március 13., szerda

Elnézést...

....mindenkitől, aki beleélte magát az új blogruhába.:-) Én valahogy nem tudtam megszokni. Most merem azt mondni enyém!:-))))De akit zavar a sok levendula, attól is elnézést! Mert én egyszerűen imádom!:-)))
Mesinek mondtam, hogy segítsen majd leírni hogy csinálta a fényképest, azt mondta leírja majd. Csak a mai nap, nem túl jó neki, sajnos!
Kettő felé beírták végre a gimibe, az ideiglenes felvételi eredményt, de nem ám úgy, ahogy a többi suli, hogy előre vette akik oda jelentkeztek, és váró listára, aki másodiknak jelőlte meg őket.
Nem, ide minden jelentkezőt felraktak, aki ide jelentkezett, még azt is, aki nyolcadikként jelőlte meg a gimit.
Nagyon lekonyult Mesi, megértem! Így még április 25.-ig nem tudjuk meg felvették e. Most azon izgul, mi van, ha egyik gimie sem veszik fel? Megy a "gyűjtőbe"? (honnan jött nekik a gyűjtő szó??:-)
Persze a fb, tele van az osztálytársak, barátok örömével akiket felvettek.:-( Mert más suliban, már kiírták ma.
És az sem volt jó, hogy nem a Mesi jutott tovább a szavaló versenyen, pedig évek óta ő megy, és ráadásképp, közölték ma neki a fogszabályzáson, hogy lehet az összes tejfogát (hátsót) ki kell húzni....nesze neked! :-( Úgy sajnáltam, de nem baj, majd kipiheni magát a hétvégén, holnap suli, mindegyikre ránézek majd délután, tanuljon meg holnap, és három napig semmi suli!!!!

Bevásároltam a hétvégére is délután. Ma csilis babot csináltam ebédre, és kakaós csigát is sütöttünk.:-)

32 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a levendulát, de az előző háttér jobban tetszett ;) Sajnálom ami Mesivel történt ;( remélem hamarosan jó híreket kaptok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez most nagyon tetszik!:-)
      Több mint egy hónap, mire jön a hír....

      Törlés
  2. Kellemes ez a ruha is blogodon.
    Lányodnak is dupla tejfogsora volt mint nekem? Egy rémálom volt,
    születési rendellenesség, a belső sort ki kellett húzatni egyesével. Vagy egy fogsora van, csak nem hullanak ki maguktól?
    Gimifelvételivel kapcsolatban, azt hiszem most kezded majd tapasztalni, hogy kisgyerek kis gond.... Aztán melyik egyetemre veszik fel, aztán hol talál már végre munkahelyet.. úristen külföldön? ... bugyit felkötni! Kitartás! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem dupla, csak nagyon szereti Mesit és nem akar szabadulni tőle.:-) Nekem volt így...
      Na a kisgyerek kis gond...már egy ideje tapasztalom!:-D
      Ehhez már nem bugyi kell, hanem gatya!!!:-)))

      Törlés
  3. Én is ezt a blogruhád kedvelem. Sütöttünk: te és Csenge?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, bizony, én és Csenge.:-) Meglátja a sárga tálamat,amiben a tésztát dagasztom, kéri a kis nyújtófáját, és a derelyevágót, és dolgozik, csak dolgozik...:-)
      Ugye, ez a blogruha kellemesebb:-)

      Törlés
  4. Dehogy zavar minket a levendulás fejléc, tök jó!
    Szegény lányod, én is utálok fogorvoshoz menni. Mi lesz ha mindenhova felveszik? Gondolom, akkor választhat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik! Na mi sűrűn járunk fogorvoshoz, havonta. Mert fogszabályzója van, mind a háromnak. Csengének csak most bújik ki.:-)))
      Ha mindenhova felveszik, akkor az elsőnek megjelölt lesz. De csak a nyolc választhatóból, hármat írtunk be, most azon aggódik, hogy kellett volna többet bejelőlni..

      Törlés
  5. Hát, én is inkább ezt. nem baj ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, ugye...de azt nem írtad, hogy milyen rossz lett az előző??? :-DDDDD

      Törlés
  6. A blogfejlécet én ipiccy.com-mal szoktam szerkeszteni.Ingyenes,és egyszerű.Bár eleinte kell a google fordító.:))

    VálaszTörlés
  7. Szegén Mesikém! Ez már a nagybetűs élet nehézsége.
    Kívánom neki én is, hogy az legyen a gondja, hogy mindenhová felvették!
    Nagyon tetszik a blogod mostani megjelenése!
    Szép hétvégét nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Márti!:-)

      Én is azzal vigasztaltam, majd lesz valami. Egészségesek vagyunk, együtt vagyunk, kell ennél több???
      Neked is szép hétvégét!

      Törlés
  8. Mesinek kitartás!!! Nagyon drukkolok neki,és ne konyuljon, jó lesz ez, bár várakozni én is utálok... Megértem őt.
    Ez a blogsablon akár maradhat is most már, mert nekem is ez tetszik a legjobban. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is utálok várni, és az a rossz, hogy a többiek már tudják, csak páran nem , az eredményt!

      Marad ez a blogruha, nekem is most nagyon tetszik.:-)
      És kijön a szög a zsákból, nem szerettetek engem nézni, mi???? (vicceltem):-DDDDD

      Törlés
  9. Itt lesz a hosszú hétvége4 pihenjétek ki a felvételis huzavonát !!

    Puszi

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ez a levendulás kép is! Kitartás Mesinek és természetesen neked is . Biztos minden rendben lesz Szorítok érte hogy sikerüljön az ahová szeretne menni.Kellemes napokat kívánok a hétre !

    VálaszTörlés
  11. Igazán szép ez a levendulás háttér!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, mostmár mindenkinek eszébe jutok a levenduláról!:-)

      Törlés
  12. EZ a levendulás nálam nyerő! Helyesek voltatok a családi képen is, de ez jobban illik hozzád!
    Mesinek remélem sikerül, most látja az igazságtalanságok sorából az elsőt, ahol Anya se tud segiteni.
    Resi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem is ez tetszik!:-)

      Na igen, Mesinek különösen kellenek ezek a tapasztalatok.

      Törlés
  13. nekem is nagyon tetszik ez a levendulás fejléc! A képekkel is nagyon jó volt, de így sokkal letisztultabb szerintem. Mesinek kitartást! És a fejléc szerkesztésére én is nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Ditti!:-)
      Mesinek ma szólok írja le pontosabban a szerkeztést!

      Törlés
  14. Szerintem az előző sablon személyesebb volt, viszont ez a levendulás most jobban bejön nekem...
    :)
    Mesinek "csak" kitartást tudok kívánni!
    Azt mondjuk elég szemétségnek tartom az iskola részéről, hogy gyerekekkel ilyet megtehet!
    Nekem a szűk ismeretségi körömben volt olyan "kislány" aki emiatt már az öngyilkosságot fontolgatta...
    :(
    Ilyenkor nem elég a stressz amit a felvételivel okoznak szegénykéknek, még így is szívatják őket!
    Bocs, de le kellett írnom a véleményem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy leírtad a véleményed, és teljesen egyetértek veled. Vagy akkor minden iskolában így legyen, és izguljon mindenki április 25.-ig, vagy mindenhol rakják ki.

      Törlés
  15. Nekem tetszik ez is. Szép ez a "ruha". :))

    VálaszTörlés