2013. március 11., hétfő

Idő..

Ajándék idő van ma! Nem vagyok felhőtlenül boldog, mert ebben a három napban, míg itthon volt mindenki, borús, esős idő volt! Így hideg is, de azért nem annyira, hogy ne essen jól kint  lenni. Na de ma, mikor már mindenki dolgozóban, süt  a nap. Megszáradt a ruha, a kávé is jólesett kint, csak az a fránya ablak olyan foltos, kibírja még egy kicsit!:-)))

Olyan nagy már Csenge, tegnap belepisilt a WC-be, és nem is nekem mutatta meg a tudományát, hanem apukájának. Ma mentem bevásárolni, de a nyuszikát is elszerettem volna intézni (na nem kinyírni.:-))), így nem vittem magammal Csengét. Utóbbi időben, nagyon anyás, mindig is, de mostanában főleg, elmegy valahova, rohan vissza, anya..anya...mikor meglát, öröm, mint akit rég nem látott, odafut, majd átöleli a lábam. Ezért volt ma jó, hogy mikor mondtam Zsoltinak gyorsan lelépek vásárolni, ne sírjon, Zsolti azt mondta, ne, majd megbeszélik, meg kell szoknia, hogy elmegyek, de visszajövök. Így mondtam Csengusznak, hogy most megyek boltba, de majd jövök nemsokára. Láttam a kis arcán, hogy ez így nem jó, hogy egyedül megyek, mutatta, ő is veszi a kabátját. Mondtam neki, most nem jön ő, marad apával itthon játszani. Görbül a szája...bevetettem, Tégla kutyus is várja őt..majd vállat rándított mosolygott, és mondta JÓ! És vadul integetni kezdett, majd egy sziával, pakolta tovább a mosogatógépet apjával. Olyan jó volt így itthon hagyni.:-)
Elintéztem a nyuszit:-))) (is). Majd szokásos házimunka, csak ebédet nem kellett főznöm, mert maradt gulyásleves és lángos mára.
 

14 megjegyzés:

  1. Jaj, de irigylem a napsütést most. Itt esik és egész nap hideg, vigasztalan idő van. Szombaton nagyon szépen sütött a np. Jól be is vásároltunk a családnak. Nagyfiú bicajt kapott, meg cipőt, az apja is. Én meg egy biciklinyerget. :-))

    Jó, hogy CSenge már ilyen nagy és hamarosan meg is fogja szokni, hogy anya néha elmegy. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És bicajoztatok is? Volt gondolom nagy öröm!!!
      Itt is hideg időt jósolnak a hétvégére , de remélem mire jöttök, jó idő lesz!:-)))

      Törlés
  2. NEM LÉTEZIK A NYUSZI??:OO mit csináltál vele?:((

    VálaszTörlés
  3. de jóóóó a blog új kinézete!!! hogy csináltad? pár év múlva én is hasonlót szeretnék...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, volt segítségem...:-D
      Biztos nálad is szép lenne így a blog!

      Törlés
  4. Mi ez az új dizájn? Mikor legutóbb (fél 6-kor) erre jártam, még nem így néztetek ki! Igaz Ti olyan gyorsan ki tudtok festeni, hogy én csak kapkodom a fejem! ;-D Ez is remekül sikerült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, mi ha csinálunk valamit, azt gyorsan, hamar....nem én voltam az ötletgazda!:-)))

      Törlés
  5. Tetszik az új külső!!! :) Lehetek őszinte? Mikor idetaláltam, akkor a macskás gyertyás kép volt fent. Miután lecserélted, hiányzott. De ezzel a mostani kinézettel elérted, hogy nem hiányolom többé a macsekos képet. És ez a mostani kinézet olyan Anikós! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kati!:-)
      Nekem mai napig hiányzik a cicás kép, az olyan nyugodt meleg volt...na de ezek vagyunk MI!:-)))

      Törlés
  6. Tetszik az arculat és az is, hogy észrevetted, hogy milyen jó is neked:) Nekem is emlékeztetnem kell magam néha.
    Csengus valóban nagyon ügyes az meg,hogy "anyás" teljesen a korához illő, nálunk is így volt, talán az ovi hozott igazán nagy változást Flóránál ezen a téren, most viszont azért lett egy kicsit macerásabb gyerek, mert olyat csinál amit eddig sosem, hisztizik és kiabál és akaratos és hát tőle ez szokatlan:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindig mutatnak valami újat!:-) Csak győzzük megérteni..:-)))

      Törlés