2013. március 27., szerda

Megértettem!

Mint egy sértődött kamasz, így éreztem magam, hosszú, hosszú ideig! Fájt, nehéz volt, vágyakoztam, reméltem. De ma sikerült elengednem...Elfogadtam valamit, mert megértettem.....

Túl lépek rajta, hiszen talán többet képzeltem hozzá, mint ami volt!
Leveszem róla is a terhet, bár valószínű neki nem fáj annyira, mint nekem.....

Semmi kesergés, ilyen az élet! Van akit soha nem tudnék elengedni, a férjemet, és a gyerekeket! És ez így jó, így kerek egész! Szeretem őket nagyon!

14 megjegyzés:

  1. Anikó, talán a "teher" nélkül egyszer csak működni fog. De az is lehet, hogy nem.
    Viszont tanultál valamit, ez is részed lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Márti, lehet így működni fog, de ez már nem az....
      tanultam belőle, csa ne lett volna annyi keserség bennem.:-(

      Törlés
  2. Bár ezt én most nem értem, de örülök, hogy neked könnyebb. Csodaszép napokat kívánok és sok kreativitást a szünetre. Rám is rám férne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most csak jobb volt leírnom....
      Én csak egy kis csendre vágyom, ne menjen a Minimax, vagy a Disney a nagyoknak...vagy a anya, anyaaaaaaaaa, vagy a két oldalról hortyogás, vagy a magam belső hangja főzés közben...vagy a....na ez nem most lesz, amúgy szerintem csak öt percig bírnám ki..:-))))))

      Törlés
  3. Sokszor éreztem már így én is, néha fáj az elengedés, de utána könnyebb (talán). ((()))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Adrienn! Én csak vártam mindig ezt az érzést..most hogy eljött, könnyebb! Tényleg!!!!

      Törlés
  4. Nagyon nehéz elengedni dolgokat/személyeket,mert fáj.Viszont idővel elmúlik és megkönnyebbül az ember....
    Fel a fejjel!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kata! Nem könnyű tényleg. És nem is esik jól ez az érzés...:-(

      Törlés
  5. Van, hogy az ember 1000 évig hordoz magában valamit, aztán egy pillanat elég hozzá, hogy azt mondja: Ennyi! És leteszi a terhét. Nehéz, de megéri! Kívánom, hogy ezután már könnyebb legyen Neked! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Györgyi, könnyebb! Csak sajnálom, nagyon...

      Törlés
  6. Bárcsak én is meg tudnám tenni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szeretnéd, egyszer biztosan így lesz, csak nem jött még el az idő...

      Törlés
  7. Nem igen sejtem, min vagy kin lettél túl....
    Nem negatívságból, inkább tapasztalatból azt mondom, soha ne mondd, hogy soha .... nem tudnál elengedni valakit, akit nagyon szeretsz, vagy szerettél és arra van szüksége, hogy elengedd.... bár senkinek sem kívánom, de túl lehet élni, ha nehezen is. Eszter


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El tudom engedni már...azt nem mondom, hogy soha...de ez már nem lesz olyan mint amilyennek szeretném. És ezen túljutni, jó!

      Törlés