2013. március 12., kedd

Először is..

....az új blogruháról. Én még kicsit idegenkedem tőle. Így kitalálhatjátok, nem én ötletem volt.:-)
Azért idegenkedem, mert bár nekem kedvesek ezek a képek, de nem vagyok az a "magamutogató" . Mellette ismertek már, hiszen ezeket a képeket a blogra is feltettem annak idején.
Ötlet szerző Mesi volt, a kivitelező is.:-))) Igen, ahogy írta Kati, ez olyan Anikós lett!:-)

Mellette megvilágosodtam tegnap. Hiszen nemrégiben panaszkodtam, hogy én milyen "irigy vagyok" másokra. DE nem az a "sárga" irigység, hanem az a velem miért nem történik ez meg? És este mikor lefekvéshez készülődtem, beugrott valami. Hiszen én ezeket a dolgokat már megéltem! Megéltem az új házba költözést, az építkezést, a kert építést, a ház alakítást, (azt ma is folyamatosan). A gyermek várást, születést. Hiszen ott vannak a legboldogabb pillanatok, amikor megismerkedtem Zsoltival, mikor megkérte a kezem, amikor gyűrűt választottunk, amikor az esküvőnk volt! A legboldogabb pillanat az életemben az volt, mikor összeházasodtunk.
Majd négyszer megadatott, hogy gyermekünk született, soha nem felejtem el,egyetlen pillanatot sem.
Ugyan ilyen szép nap volt, mikor először lett saját lakásunk, és a zacskók közepén aludtunk..vagy mikor kész lett a ház részünk, és én olyan türelmetlen voltam, hogy hamarabb költöztünk le, de micsoda nap volt!:-)))Hát hiszen én is megéltem ezeket már...családdá válást, építkezést, tervezést!
De tudnom kell, menni kell az idővel, hiszen az megy, szélsebesen. És még tartogat sok, sok jó dolgot. Minthogy MEGÉLTEM, sok sok jó dolgot már!:-)


Ma sem maradunk éhen, ebédre sajtos, makarónit kértek, én azt tepsiben is meg szoktam sütni. Majd vacsira tejberizs lesz.:-)
 

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a király új ruhája! Nem is meztelen!!! ;-D Nekem meg különösen tetszik, hogy személyes és családias! Hát nem ezért szeretünk ide járni Hozzád? :-))

    Ahogy írod, megélted az élet legnemesebb, legszebb dolgait, és értékeled is őket. Ez a legfontosabb!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak győzzem magam emlékeztetni rá.:-)))

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a blogruhád! Teljesen te vagy :)

    (Egyébként azt igazán elárulhatná valaki hogy lehet ilyen fejlécképet betenni középre, mert én sehogy sem jövök rá)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-)

      Mesit majd megkérem, segítsen neked!:-)

      Törlés
    2. Ez a fejléc téma engem is érdekelne! :-))

      Törlés
  3. Nagyon jó az új blogruhád !De jó neked hogy a lányod tud segíteni, ügyes! Látod kicsit nyugodtabban végig gondolod és rájössz hogy már mennyi minden jót és szépet megéltél csak közben halad az idő és elfelejtjük. De még nagyon sok szép dolog vár rád az biztos!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Éva! Na igen, haladnom kellene a korral, de nekem nem megy olyan gyorsan, de van segítségem..:-)))

      Törlés
  4. nagyon szép a levendulás háttérkép, és nagyon helyesek vagytok a fejlécen! Szupercuki a kicsi lányod a kezedben! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik az új blogruci! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi, megint változott!:-) De igérem többet most nem fog!:-))))

    VálaszTörlés