2013. március 2., szombat

Néha....

....elgondolkodok. Mi az amit olvastok nálam szívesen?
Olvasom Bettusnál, Dominikánál, és még egy pár kedves blogban, hogy futnak, vagy horgolnak, vagy olyat sütnek, hogy csuda. Vagy szépeket fotóznak, vagy a munkájukban micsoda remekül helyt állnak. Vagy házat újítanak, álmaikat valósítanak, állatot tartanak, kertet művelnek. És mellette családjuk van.

És én, gondolatban, futok, tervezem, majd mire oda jutok, piszok fáradt vagyok, de szeretném csinálni.
Gondolatban horgolok, hiszen megtanított rá anyukám. És élveztem is...régen, nagyon régen...
Gondolatban meseszépeket sütök, na jó, az megvan, csak nem fotózom, meg posztolom.
Gondolatban, szép és gyönyörű kertem van, és nagy is, hogy a borsó, a retek, és a hagyma is elférne ott, meg a csirkék, a többi háziállat is megvan..
Gondolatban sikeres és ELISMERT vagyok a munka helyemen mert olyan klasszul csinálom.
Gondolatban, minden szép és jó itthon a családban is.
Gondolatban magammal is elégedett vagyok, gondolatban....

Na ja, elég óvódás szint részemről, hogy irigykedem mások sikerére, nem?
Még jó, hogy hétvége van, és hamar átlapozzátok ez a posztot!

ui. tudom, máshol sem így van, csak tudjátok, na.....

33 megjegyzés:

  1. Ma azon járt reggel az agyam, hogy lehet, akit én irigylek ( nem negatív értelemben, hanem csak a de jó neki, mert... szintjén ), az közben az én életem után sóvárog. Bonyolultak vagyunk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bonyolultak bizony, dehát biztos van így mindenki...:-)

      Törlés
  2. Jaj, de jó, hogy bekapcsoltam a gépet. És ha most lenne időm, posztban válaszolnék, mert annyit, de annyit gondolkodtam már én is hasonlón!!! (Időm nincs sok, csak amíg a bepácolt húsról lecsöpög a fokhagymás tej... :-)))
    Anikó, tudod te hányan szeretnének ennyi gyereket, mint amennyi neked van? Hányan szeretnének ilyet férjet??? Hányan szeretnének családi melegséget árasztani, de nem tudnak, mert nincs rá lehetőségük, vagy nincs kinek árasztani.
    Persze, tudom, a fentiek hülye érvek. Amikor engem kínoz az, ami most téged, akkor hiába mondja nekem is valaki ezeket.
    Sw-nek igaza van.
    Mondom, én is rengeteget gondolkodok ilyesmin, nem főként bloggal kapcsolatban, de van az életemben egy megkerülhetetlen személy, akivel kapcsolatban folyton az a lecke számomra, hogy szabaduljak az irigységtől. Egyszer majd csak megtanulom.
    Mi szeretünk téged, bármennyire bénán is hangzik ez így, hogy nem is ismerjük egymást. És ne feledd, sohasem tudhatod, hogy mi van egy blog mögött...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ez most olyan jólesett Dominkina! Olyan ölelősen jól, és nem is bénán!:-)))
      Utólag van, hogy megbánom, hogy leírom, de ez is én vagyok. És tudom, hogy igazad van, és úgy is élek. pontosan úgy ahogy leírom!
      Különben tényleg lehet tanulni az irigység elhagyását. Én is sokat tanultam már.
      Utolsó mondatod elgondolkodtatott....

      Törlés
  3. Mindig mindannyian arra irigykedünk, ami másnak van, nekünk nincs. Vannak, akik ezt bevallják, és vannak, akik sosem.
    Én elárulom Neked, hogy szerda magasságában, amikor úgy ültem itthon, mint egy zombi, akkor éppen rád gondoltam, hogy de jó lenne, ha olyan tudnék lenni, hogy elfogadom azt, hogy én most csak a gyerekeim anyja vagyok, és az a dolgom, hogy körülöttük legyek, nekik biztosítsam azt a meleg, szeretettel (és sütiillattal) teli otthont, amire épp szükségük van, és ehhez meghozom azt az áldozatot, ami az egésznek az anyagi vonzatával jár. :)
    De nem vagyunk egyformák. Te úgy vagy TE, ahogy vagy. Én pedig úgy, ahogy én. A világ pedig attól kerek, hogy ilyen sokan sokfélék vagyunk. :)
    Abban pedig egészen biztos vagyok, hogy ha szükséged lesz másféle életre (akármin fogsz is változtatni), akkor lesz hozzá elég erőd és kitartásod, hogy úgy legyen, ahogy akkor lennie kell. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden szavadat megrágtam magamban, és elhiszem amit írsz! Hogy jólesik, tudod igen, és most miért esik különösen jól? Mert ilyen húzós hét után is, ami túl vagy, erőt tudsz adni másnak, konkrétan most nekem! Köszönöm!!!!:-)

      Törlés
  4. Dominikához hasonlóan én is örülök, hogy erre jártam.Bár konyhaátalakításban vagyunk, de amíg a kávémat felhörpintem, gondoltam, hogy a kedvenc blogjaimba bekukkantok!Anikó én sem ismerlek személyesen, csak régebbről már az nlc-ről, de már onnan is nagyon kedveltelek benneteket Bettussal együtt.:-) Én tudom, hogy nagyon sokat teszel a családért és maximálisan mindenki mögött ott vagy.Igen!És sohasem tudhatod, hogy mi van egy blog mögött!:-) Tudod a mondást!Messziről jött ember azt mond, amit akar!
    Végre süt a napocska!Gondolom a fiúk már alig várják, hogy a patakpartra lehessen menni.Szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nelli, de jó! Milyen régen írtál már!:-)
      Ismered a fiaimat? Egész nap a patakon voltak.:-D

      Köszönöm, a sok szép szót!:-)
      Dóriék jól vannak? És biztos szépek lesztek!!!:-)

      Törlés
  5. Te csak maradj továbbra is ilyen és ugyanígy írj...ha unalmas lennél,látogatnának ennyien?
    Én személy szerint imádlak olvasni,mert ez nem a kirakat,ami nálad van.,kedves,emberséges,meleg itt minden:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ildi!:-)
      Az biztos, nem kirakat!:-))))
      És az biztos, hogy nagyon hálás vagyok a sok Kedves Olvasómnak!:-)))

      Törlés
  6. Szerintem is jó vagy így, de attól még nyugodtan horgolhatsz vagy futhatsz, ha neked úgy még jobb:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy így lesz, hiszen azért vágyok rá...:-)

      Törlés
  7. Nekem pont ennyi kell belőled, amennyit mutatsz, mert ez jó. Én is "irigy" vagyok időnként mások életére, mert biztos van olyan ami pont az enyémből hiányzik. Viszont ilyenkor eszembe jut az a mondat, hogy ne irigyeld mások életét, nem tudhatod mit hoz nekik a holnap. Vagy valami ilyesmi.:):) Ha egy dolgot megkaphatnék mások életéből mindenképpen egy biztos munkahelylenne normális fizetéssel a férjemnek, hogy ne legyünk ilyen sokszor külön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, ez megvalósul hamar!!!

      Én is csak olyan "egészségesen" vagyok irigy, NÉHA!:-)))

      Törlés
  8. Azt írd le amit érzel és ne azt amit más blogokon esetleg látsz! Azért a Te blogod és a saját életed. Elsősorban azért írjuk mert örömünket leljük benne és ha még más is elolvas az külön öröm. Mikor kézimunkás oldalakon járok többször nekem is eszembejutott hogy valamikor mennyit kézimunkáztam.Most már azért nem tudok mert gyenge a szemem ebbe is beletörődtem mint sok másba. Neked ott vannak most a gyerekek , a kikapcsolódást számodra a blogírás nyújtja akkor mással ne törődjél csak írd azt amit a szíved diktál. Mi jövünk és csemegézünk! Alkalmanként még okoskodunk is ugye?:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem okoskodsz Éva! Jólesik amit írsz, és főleg azt szertem nagyon, hogy akik előttem járnak írnak nekem, és tanácsokat adnak. Az mégis olyan megnyugtató nekem!:-)

      Törlés
  9. Ahhoz képest hogy azt írtad gyorsan átlapozzátok majd ezt a posztot jó sokan és sokat írtak hozzád !!! Ez csak annak a jele hogy nem csak egyszerűen írsz valami hülyeséget hanem ki íród magadból a valóságot amire mindannyian kíváncsiak vagyunk ! És az irigységről meg annyi hogy mindenkiben van egészséges irigység más iránt ! Pld : én rád vagyok irigy amiért ilyen kitartó vagy ! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért írtam ezt, mert hétvégén kevesebb a látogatóm, de azt legalább látom, akik be szoktak kukkantani itt vannak!:-)))
      Néha azért hülyeséget írok!:-DDD
      Puszi

      Törlés
  10. Dominika elmondta, mait én is akartam, mér reggel írni, csak éppen a gép nem engedte elküldeni a megjegyzést. Szóval, igen, a gyerekek, a meghittség, a szeretet, nah, ezt megteremteni, az is teljesítmény. És ezért én "irigyellek" mert nekem nem adatott meg, pedig ezt akartuk. Viszont van olyasmim, amit meg más irigyel tőlem. Akkor mindannyian irigyeljük egymást és a kör bezárul, tehát minden rendben van! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a meghittségről tudnék írni. De míg mindenki odakúszik az ebédlő asztalhoz, hogy együtt együnk, még egy vita után is, addig nincs gond!:-)
      Rendbe van minden!!!!:-)

      Törlés
  11. Anikó, ez a fajta, jóindulatú irigység szinte mindenkit elfog időnként, csak nem vallja be. Mert hát mindenkinek vannak olyan percei, amikor éppen nem rózsaszin a világ, de másnak éppen akkor igen. De aztán fordul a szél és nálad lesz huncut gyereknevetéssel, mosolygósan dörmögő Apahanggal, sütiillattal teli a ház és akkor bizony téged lehet irigyelni.
    Neked megvan most a fontos szereped otthon, az amire vágytál és amit próbálsz a legjobban elvégezni.
    Gondolj csak bele, 10-15 év múlva milyen nosztalgiával fogsz visszagondolni a mai napokra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "nálad lesz huncut gyereknevetéssel, mosolygósan dörmögő Apahanggal, sütiillattal teli a ház és akkor bizony téged lehet irigyelni"
      Erre nem tudok mit írni, csak ezt: KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!

      Törlés
  12. Anikó!Én azért szeretek hozzád járni, még ha nem is minden nap,de jövök és ha időm is van akkor írok.Szóval szeretem ahogy írsz és amit,mert őszinte vagy nem játszod meg magad mint más.Vállalod magad és családodat úgy amilyenek, nem formálod át őket mások kedve szerint.Remélem nem voltam zavaros, érted a mondandómat :)fáradtan nehezen jönnek a szavak! Én nem vagyok irigy senkire, hanem büszke vagyok mert vannak még ilyen emberik mint te és, hogy megismerhettelek még ha csak virtuálisan is, de ki tudja mit rejteget még a jövő :)Dominika utolsó mondata nagyon igaz!!!!!Szóval Te maradj mindig ilyen mert így szeretünk!Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi! Olyan jólesik amit írsz! Ilyen leszek, szerintem már közel negyven évesen nem nagyon tudok megváltozni.
      És tudom, még ha fáradtan is írod, nagyon jólesik a sok szép szó!:-)
      Nektek is nagyon szép vasárnapot!

      Törlés
  13. Már megint olyan témát dobtál fel, ami mellett nem lehet szótlanul elmenni !
    Te egy remek családanya vagy (amilyen én talán sose voltam), remek feleség vagy
    (amilyen én talán sose voltam), remek háziasszony vagy (amilyen én talán sosem voltam) és mindez a blogod olvasásából jön le számomra, mert ugye remek blogíró is vagy (nekem nincs is blogom ! ) Ráadásul még fiatal is vagy és annyi mindenben leszel még remek! Csak azért nem írom, hogy irigykedem, mert alapvetően nem jellemző rám az irigység, inkább örülök a más sikerének. Na most messziről jött ember vagyok :)) Eszter

    VálaszTörlés
  14. Nem is vagy messziről jöt ember!!!:-))))
    Köszönöm Eszter! Majd erősítem a személyiségemet, hogy sokszor, sokszor elolvasom amit írtál!:-)

    VálaszTörlés
  15. Szerintem az egészben az a legjobb, hogy nem vagyunk egyformák, így mindannyian másról írunk. És hogy mit szeretek Nálad olvasni?
    Benne van a címben.:-) "MI KIS ÉLETÜNK" - erről szól, és ezt szeretjük.
    Emlékszel mikor még szuper munkám volt, jól kerestem, pörögtem, forogtam a világban, mennyire irigyeltem a családod? (Na jó, kicsit most is, mert Neked négy jutott abból a csodából, amiből nekem egy, de tudom, hogy az az egy is maga a csoda.)
    És mennyire irigyeltelek valamelyik nap, mikor írtad, hogy egész nap kint voltatok, kint kávéztatok a teraszon... Mi pedig alig látjuk egymást mostanában, együtt kávézni pedig csak nagy ritkán tudunk.
    Szóval én azt szeretem ebben a blogban, ami te vagy, Drága Barátnőm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bettus!
      Ezek olyan kedves irigységek...egymásra!:-))

      Törlés
  16. Szeretek nálatok lenni, mert hajt a kíváncsiság. Hogy telnek a mindennapok, milyen kihívásokkal, örömökkel, hogy birkóztok meg ezekkel. Apró életképek, melyek mindig megnyugvást adnak, szórakoztatnak, vagy megdöbbentenek.

    Engem kikapcsol az, hogy bekukucskálhatok másokhoz, akik meglehet, nem is annyira mások...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de jó! Hasonlóképpen vagyok én is, de jó érzés, hogy valakinek vagyok, vagyunk olyan érdekesek hogy idejárjanak!
      Köszönöm Neked Meli!:-)

      Törlés
  17. Kedves Anikó!
    Már régebb óta a követőd vagyok, de csak pár hete olvaslak nap-mint nap. Igazán megkedveltem a blogod (a kommentelés nem az erősségem), mert nagyon őszinte, mert nem negédes, mert nem csak arról írsz, ami a meghitt, önfeledt, boldogságos tökéletességet jelenti, hanem írsz mindenről, mindenről őszintén, és amikor épp szomorúbb, kedvetlenebb, elcsigázottabb vagy, akkor ezt sem rejted véka alá! Ez nagyon tetszik, ettől élő és szerethető a blogod! mert mindannyiunk éle ilyen, van benne jó is, meg kevésbé jó, és mindannyian irigyek is vagyunk...én pl a Te csodás gyerekeidre. :) Nagyon szeretnék már anya lenni. Szóval ne hidd, hogy másnak tökéletes az élete, aki ezt mondja hazudik. És attól még, hogy valaki csak a szépet, jót írja, mutatja kifelé, még nem jelenti azt, hogy minden olyan, mint a mesében. A lényeg, hogy lásd meg a mindennapokban az apró csodákat, és akkor rájössz, hogy jó helyen vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, hogy írsz nekem!:-) És amiket írtál az is nagyon, nagyon jól esik! Remélem így van, nehéz sőt nekem lehetetlen kívülről látnom magam. Így élek, élünk. Ezek vannak...:-)Hol jó, hol nem annyira.:-)
      Kívánom Neked, hogy hamar megérezd az anyaság ízét! Mert nagyon jó!!!
      Én szoktam menni hozzád, recepteket böngészni.:-)

      És amit a "szennyesről" írtál, nagyon igaz!!!!

      Törlés
  18. És ahogy egy ismerősöm szokta mondani: ha mindenki kirakná az utca közepére a családi szennyesét, majd jól szemügyre venné másokét, végül mindenki a sajátjáért nyúlna vissza, mert mégiscsak az a legkönnyebben cipelhető "teher"... :)

    VálaszTörlés