2013. március 7., csütörtök

Éppen...

.....Micimackót nézzük. Régen láttam, rácsodálkoztam most is, hogy minden kis állat, más és más jellem. Én gyermekkoromban Malacka voltam benne, most is majd 39 évesen is Malacka vagyok.:-)))) Pont olyan jellem...:-D Ti gondolkoztatok ezen???? Ki mi lenne????

Micsoda gondolatok, ugye? Hogy egész nap mondókák járnak a fejembe, hogy rám mosolyog Csenge, én vissza, hogy imádom gyömöszölni, és azt hallani, ahogy negyedszerre, is megtanulja kimondani a gyermekem ANYA! Hát ez van, ilyen napok vannak mostanában. Ennél jobbak nem kellenek.:-)
Borús az idő, de meleg van. Lehet már kint sokat játszani. És ez olyan jó, a nagyoknak is. Most a pingpongozás a sztár. Legalább mozognak, és kint vannak.  Nagyon furcsa még mindig, nem tudom hogy megszokom, megszokjuk e vala, a kamaszkori érzelmeket. Van olyan délután amikor minden olyan flottul megy, tanulás, beszélgetés, kérés, teljesítése...van amikor noszogatni kell a tanulás, flegma duma, szekálás, dac, semmi sem jó..csak egymás hergelése, meg magunk hergelése. Soha nem tudhatod, ma milyen nap lesz, soha...ez különben nagyon fárasztó, és frusztráló....De abban biztos vagyok, ez egy pár évig most így lesz. Tehát ha nem akarunk bedilizni közben, meg kell szoknunk ezt!:-) Muszáj..

Ma, csirkecomb alsót sütök, lehet bundában, de sütőben készül majd, és krumplipüré lesz mellé, és kompót is.

8 megjegyzés:

  1. Mi is éppen Micimackót nézünk! :) Én Kanga néni lennék, néha egy kis Malackával vegyítve. :) Nagyszerű ötletet adtál a mai ebédhez,köszönöm! :)
    Szép napot nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Írtam egyszer erről pár sort. Már mint Micimackóékról. Én Nyuszi vagyok, de Tigris szeretnék lenni... :-)))

    VálaszTörlés
  3. Sztem én is nyuszi vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. Én is Nyuszi vagyok, de szeretnék magamba egy kis Kangát!:)

    VálaszTörlés
  5. Én valahogy mindig Füles, s zámomra a Micimackó a könyvek könyve. Kár, hogy "elkurvították". Bocs ez erős volt, de annyi bőrt lenyúztak már szerencsétlenről, s nem hiszem, hogy előnyére. Ill. én mindig felháborodok, ha újabb Micimackón alapuló kutyulékot olvasok, látok.

    VálaszTörlés
  6. Tuti a Tigris vagyok! :-)) Csak nem ugrálok annyit, inkább csak sietek. De nagyon hasonlítunk. Már legalább kétszer kiolvastuk a könyvet Nagyfiúval. Jah, én olvasom, ő hallgatja. Micsoda jó dolog, hogy ilyen kényelmesen lehet a belső mozit előhívni. De már ő is olvas!!! Egyedül! Sőt a barátjának felolvasott egy képregényből. Azon olyan jót mosolyogtam. Jah, és magyarul is tud olvasni. Csak egyszer elmondom a betűk kiejtését, ami különbözik a némettől és megjegyzi. Ennek annyira örülök. Hogy így magától megtanult magyarul is olvasni. :-)))

    VálaszTörlés
  7. Akkor mindenkinek sikerül megtalálnia saját magát a Micimackóban!:-)))

    VálaszTörlés