2013. március 16., szombat

Írhatnék...

....a hó helyzetről is, de ezt megtették mások már. Sajnálom a sok embert akik itt, ott rekedtek. Ilyen a természet, senki nem tudja előre, kicsit fog csak tombolni, vagy nagyon! Itt is megmutatta a rosszabbik oldalát, befújt a teraszra, az ajtóra, ablakokra. Kivételesen nem haragudtam érte, kialudtuk magunkat, együtt voltunk, ebédre voltunk meghívva a sógornőmékhez, tehát nagyon könnyű és jó kis nap volt! Talán azért sem haragudtam az időjárásra, mert tudtam, ez csak egy utolsó megmérettetése a télnek és jön a tavasz! Izgulok a barack fáért, már rügyben van, el ne fagyjon. Meg a ribizli is már nagyon bontja a leveleit. Na majd meglátjuk. Most gyönyörűen süt a nap, de hideg van.

Ma pizzát sütnek a gyerekek, én csak kukta leszek. Meg valami sütit sütök, mint mindig. :-)

4 megjegyzés:

  1. A vihart mi megúsztuk,csak csendesen fújta a nagy pelyheket a szél. De tegnap már el is olvadt a nagyja. Ma százágra süt a napocska és azon agyalok itt a gép előtt, mit is süssek. Mert keksz, az kell, de úgy ennék egy kis fonott kalácsot is. Lehet mindkettő lesz. De mi legyen az ebéd? Tudod mit? Csináljatok egy tepsivel több pizzát és megyünk Hozzátok ebédre! ;-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kalács az milyen jó ötlet!:-)
      Két nagy tepsi pizza készült. Egyik, nagyon gazdagon, babos, kolbászos, gombás, sajtos. A másik Hawaii, soknás ananászos sajtos.:-)
      Lett négy rúd tétes, kettő túrós, egy mákos almás, és egy diós almás.:-) Úgyhogy várunk benneteket szeretettel!:-)))

      Törlés
  2. Jól hangzik a biggyesztés!

    Én is a barackok miatt aggódom, már kövérek és rózsaszínűek a rügyek rajtuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon aggódok, tavaly is nagyon kevés termés volt a fán.:-(

      Törlés