2013. március 28., csütörtök

huhhhh..........

Ma nagyon frontos, fog fájós fejfájós nap van! Régi nem látott  barátainkhoz mentünk.  Jó volt kicsit kimozdulni. Közben el akartam intézni az utolsó, húsvét előtti bevásárlást. Tök furcsa, vagyis nem is annyira, de kong mindig a hűtő. Zsolti sem tud vinni mindig meleg ételt a dolgozóba. Valamit változtatnom kell, csak ezek az árak, gondolom senkinek sem mondok vele újat!:-(

Tehát ma extra hisztis nap volt! Vájál(várjál), edegyül(egyedül), anya, annnnnnnnnnnnya....csapkodás, hiszti a köbön. Jaj, már alig vártam az estét...de valami lehet a levegőben mert Dávid már alszik, nagyon fájt a feje.:-( Enyém nem, de zsibong, és én is extra fáradt vagyok. De azért még vasaltam, meg mostam, jaj még ki kell teregetnem...
De holnaptól, csak pihenősen....(aha..:-) 

8 megjegyzés:

  1. Nálunk tegnap volt ilyen nap, ma csendesebb nap van..Tegnap volt mosás, vasalás, ma pihenős nap van.
    Érdekes, a hűtő nálunk is mindig kong..Persze mindig találunk benne valamit, nem éhezünk, csak valahogy...Régen alig tudtam úgy elrakodni, hogy legyen benne hely..Most mindig van legalább egy, de inkább 2 üres polc..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv nálam!:-)
      Megnyugodtam, hogy nem csak nálunk van így a hűtő, lehet hogy valami manó eszi ki állandóan.:-) Vagy csak nőnek a gyerekek?:-)))

      Remélem nálunk, holnap lesz ilyen pihenős nap...várom!:-)

      Törlés
  2. Nekem is fáj a fejem, most vettem be gyógyszert:( Hűtőről és árakról ne is beszéljünk, bár most nagyon tele van, mert itt mától már ünnep van és én tegnap letudtam a vásárlást:) Nagyon szép, nyugis húsvétot kívánok Nektek Anikó, hisztik és kamasz lázadások nélkül, na meg sok finomságot is az asztalra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Erzsi nagyon! Köszönöm, remélem így lesz!:-)

      Neketek is hasonló jókat!!!!

      Törlés
  3. Sajnálom a fájásokat!:-( (Minket ma szerencsére elkerült minden ilyesmi.)
    A hűtőnk szerencsére nem nagyon kong mostanában, de ez csak annak köszönhető, hogy mindig vágunk valamit, vajat, tejfölt, túrót magam készítem. Nem is tudom mi lenne, ha mindent úgy kellene vennünk...
    Az előbb döbbentem meg, hogy még van egy adag ruha a mosógépben, pedig azt hittem, mindent kiteregettem már. És vasaltam is egy csomót délután, meg takarítottam, aminek már semmi látszata - négy gyerek tombol a lakásban.:-)

    Csodaszép, békés, nyugodt ünnepet kívánok Nektek! (Bár addig még jelentkezünk.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nektek mást kell venni, takarmányt...stb.:-) De a hazainál nincs jobb!!!!
      Nektek is hasonló szépeket!:-)

      Törlés
  4. Remélem már jobb kedvben érnek a soraim. Én csak fáradt vagyok. Holnap kezdünk sütni Anyukámmal, akkor indul nálunk a banzáj. Szóval a hűtő tele, csak sonka nincs még. De holnap még az is megérkezik majd. Valamint vasárnap Nagyfiú szülinapját tartjuk. Erre készül majd torta és házi rétes.

    Legyen szép napotok! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitaláltátok milyen torta lesz a Nagyfiúnak?
      Nem volt annyira rossz kedvem, köszi, inkább én is fáradt voltam, de kialudtam magam, fél hétkor keltünk. Csak ez a hó....

      Törlés