2013. március 9., szombat

Már...

...isteni sajtos pogi illat van a lakásban.:-) Vagyis nem pogi, hanem rúd, mert az hamarabb megvan. Mesiék mennek a barátnőjével, meg anyukájával az utolsó SZJG dedikálásra.:-) Útra valónak jó lesz a pogi. Tegnap ittaludt a barátosnő, meg suli sem volt, Zsolti is kivett szabit. Jó kis nap volt, csak olyan borús. El sem hiszem, hogy jövőhéten megint tél lesz.:-(
Fiúk most pecáznak, Mesiék még ajándékot gyártanak Laurának, Csenge velük tart, így van lopott percem.:-)
Pácolódik a húsi, amit rántani fogok, sült krumpli lesz mellé...én, hogy utálom az olajszagot, de ez van, ezt is kell néha csinálni.:-)
Csengének folyik az orra, de meglepődtem, mert ugye a télen nem kellett kipróbálni(hála) az orrfújást, hogy milyen ügyesen fújja az orrát, nem is kellett még a porszívó, de a fogát is ugyan ilyen ügyesen mossa.:-) És beindult a dumálókája is. Na, ezzel nem vagyunk elsők, mert elég későn kezdte el, na de míg öten vagyunk rá, hogy kitaláljuk a gondolatát, minek strapálja magát?:-D
Ja, mi nőnapot sem ünnepeltünk tegnap.:-) Majd 25.-én! Ki találja ki, miért akkor? Amúgy nekünk minden nap nőnap, hiszen jó nőnek lenni, nem kell ahhoz "nemzetközinek" lennem.;-)

Mindenkinek nagyon szép hétvégét kívánok!:-)

10 megjegyzés:

  1. Szép hétvégét nektek is! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis hangulatot hoztál, én meg egyedül vagyok most, jó volt olvasni!

    VálaszTörlés
  3. Micsoda hangulatfestő életkép! Olyan idilli Nálatok! Bár nem panaszkodhatok, ma bicajt kapott Nagyfiú, meg cipőt a fiúk, és még nekem is jutott egy bicikliülés. Kocsit takarítottam, és egy remek fazekat is beszereztem anyósom nagynénjének hagyatékából. :-))

    További szép hétvégét Nektek is! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda kincsek!:-)

      Idilli???Az is az, mikor veszekszünk a nagyokkal???:-D

      Törlés
  4. Jobbulást! Nem sokára itt is finom illatok lesznek, én is sajtos pogit sütök:):) Szép napot. Takarítottam a blog oldalamat és most vettem észre a fenébe, hogy véletlenül töröltelek.:(:(:( Fel is tűnt, hogy nem látok tőled semmit! Nem volt szándékos, bocsi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam, milyen szuper volt a hétvége, nálatok is! Sok, sok ilyet..:-)

      Törlés
  5. Na, ez a mindennap nőnap van Nálatok, ez nagyon pozitív, remélem értékeled!
    Az olajszagot én is utálom, praktika ellene: égess 1-2 gyertyát, (nem kell illatosnak lennie), miközben sül a hús és még utána is egy ideig. Szagtalanít, nekem bevált.
    Netán házassági évforduló lesz 25-én? Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbálom, igérem a gyertyát!:-)

      Nem, nem évforduló. Majd írok róla 25.-én!

      Törlés