2013. március 14., csütörtök

Kitartást....

.....kívánok magamnak, és Nektek is! Ma 2 órától, úgy döntött Csenge, nem alszik. Így dumál, majd sír, majd dumál, és kiveszem a nagy ágyba, birizgálja  a hajamat. Sok
mindenben nyugodt vagyok, de ha álmos vagyok, és birizgálják a hajamat, azt utálom, még ettől a szeretet gombóctól is nehezen viselem.:-)
Most azon gondolkozom, reggel van e már, és csak a beszűkült szememtől van ilyen sötét, vagy tényleg ilyen sötét van? Szakad az eső, de láttam az előrejelzésben, jön a hó. Igen jól írtam a HÓ! Kamasznak mondom, vegyen fel csizmát ma. Körberöhög, majd mondja, ő már nem vesz fel csizmát. Oké, lehet menni a legvékony talpú tornacipőben, és bugyiban. Én minek veszekedjek, Ő tudja...Nem?;-)
Én meg azt, hogy ma csak lassan csinálok mindent, és erősen koncentrálok, hogy a front miatt ne fájjon a fejem.
Cukkini krém leves lesz ma az ebéd, és grízes tészta.
Takarítunk Csengével, és befestem a hajam is. Holnap vendégségbe megyünk, valahogy ki kell néznem.:-)

14 megjegyzés:

  1. Sajnos az alvással én is így vagyok...
    az szent és sérthetetlen!

    A fejfájásra meg már pár nappal ezelőtt felkészültem, jöjjön aminek jönnie kell.
    Van gyógyszerem!
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ingadózó volt tegnap a fejem, de kitartottam.:-)

      Törlés
  2. Hello, fejfájás! Jött a hidegfronttal együtt.
    Nálunk reggel 5kor kezdett el esni a hó, bár ez mostanra inkább csak gyenge szálingózás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam majd igazán a melegfronttal fog jönni a fejfájás.:-(

      Törlés
  3. Hát bizony a hó már mifelénk is van nem is kevés és igen hideg szél fúj! A kis Csenge biztos ezt az időjárás változást érzi azért nem hajlandó aludni. Jó szórakozást a hétvégére nektek! Fejfájásra ne is gondoljál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos a hidegfront miatt nem aludt, de ma olyan jót aludtunk..:-)

      Szép hétvégét Neked is!

      Törlés
  4. Igen, esett és esik, meg süt a nap. És úgy aludtam ennek ellenére, mint a bunda. Szóval! KITARTÁS! Mi megyünk ma kenyeret sütni. Lesz egy tönkölycipó, meg sokmagavas rúd. Sajnos a nutellás zsemlék nem készültek el, túl sokára jöttem haza a munkából. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom lett a cipó és a rúd? Nutellás zsemle, na ha lenne itthon nutella, magában megennék, ha lenne, ugyebár!:-D

      Törlés
  5. Én is rosszul aludtam,a kislány viszont egy álomszuszék ettől a hirtelen jött hidegtől.Tegnap délután 5 órát aludt át,mikor finoman felébresztettem,tartva attól,hogy majd este nem akar aludni.De az éjszakát is végigaludta és most is már a negyedik óránál tart:)Mondjuk nem is bánom,én sem vagyok jól,és ő is elég nyűgős.
    Most már én sem örülök a hónak,de esik rendületlenül.És sírhatnékom van,mert két hete az összes ablakot lemostam,kifényeztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem ma már jobban vagy, és a kicsilány is!
      Na látod, én ezért nem mostam eddig ablakot!:-)
      Különben az éjjel, reggel iszonyú idő volt!

      Törlés
  6. Remélem ma jobb éjszakád lesz:) Legalább a hóesésben elképzeled, hogy Norvégiában vagy, itt is visszajött a hideg, mínusz 14 volt reggel, méteres hó a kertben, pedig eddig mindig volt csokitojás keresés húsvétkor, idén nem lesz. Legyél szép a vendégségbe, szép napot holnapra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó Erzsi, hogy jelentkeztél. Hiányoztál nagyon!:-)
      Igen, itt is nagy a hó, de remélem azért Húsvétra jobb idő lesz, bár nálatok, gondolom nem olvad el a hó olyan gyorsan.
      Neked is szép hétvégét!

      Törlés
  7. Anikó, nekem nagy fiam van (aki tényleg felnőtt) és a telet mégis (kivéve ha kiöltözős napja volt)
    egy vászon tornacipőben járta végig.
    Tényleg nem kell szólni, ők tudják. Aztán ha úgy adódik a maguk kárán tanulnak.
    Mondjuk mi nem vagyunk túlöltözősek. Egy trikó, egy pulcsi meg dzseki vagy kabát. Slussz! Rajtam még életemben nem volt ennél több ruha, mondjuk két pulcsi vagy két trikó, ilyesmi. :-)A fiúkon meg pláne. :-)
    Ennek ellenére, vagy pont ezért náthásak sem voltunk évek óta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem idegeskedem már rajta!:-)
      Én egyre fagyosabb vagyok...de a rossz vérkeringés miatt is van. gyerekek nem fázosak. Csenge egy badiban ellene egész nap.:-)

      Törlés