2012. január 6., péntek

Betegeskedés.

Én nem tudom komolyan, idén mindenhol ilyen sok a betegeskedés a télen?
Este már nem éreztem túl jól magam, gondoltam a délután evett hurka az oka. Zsolti 1 óra után jött haza, addig agonizáltam az ágyamban. Csenge jól aludt, nem is kelt fel egészen fél kettőig, mire Zsolti befészkelte magát az ágyba, és akkor Csenge, elkezdett hányni. Ami tartott reggelig, nekem (mivel én nem vagyok képes hányni) liftező gyomorral, tartottam a kis fejét a lavór felett. Csenge két hányás között nagyon jól volt, míg én most kezdek csak kicsit helyre jönni. Hőemelkedésem volt, fejfájás, stb. Estére Csengének folyik az orra...:-( Dávid MÉG mindig köhög, már Mesi is kérdezte, nekem hol fájt a hasam..:-(  És még  a többiekről nem is beszéltem.
De az biztos, nagyon sokat segítettek a gyerekek ma, köszönöm!!!

Mikor lesz már nyár????:-(

4 megjegyzés:

  1. Ó szegények! A környezetemben is sok gyerekes család beteg.
    Január, február, itt a nyár. :-)
    Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Nagyon jót mosolyogtam, valóban, január, február, itt a nyár.:-)

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást. Mifelénk is tombol a hányós vírus, meg a torokfájós.. és már bárányhimlő is van.
    Már kifelé megyünk a télből... csalhatatlan jele, hogy délután négykor még nincs sötét.

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Dius! Igen, ez pont tegnap tudatosult bennem is, hogy délután már nem volt ny órakor sötét!:-)

    VálaszTörlés