2012. január 16., hétfő

Hirtelen ötlet!:-)

Ezt szeretem nagyon!:-) Érzem, kéne sütnöm valamit...gondolkozom, mi is legyen az? Lehetne csomagolni, puha legyen, krémes, hamar kész legyen. Gondolkodom, gondolkodom, legyen vaníliás, legyen karamellás.Mindezt háromnegyed háromkor. Lassan háromnegyed négy, kel a tészta, kifőztem a pudingot, lassan bekenem és megint kelesztem majd, és hat órára ki fognak sülni a vaníliás, karamellás tekercsek. Lesz vacsi, kakaó mellé, és csomagolni való is. Szeretem az ilyen hirtelen ötleteket!:-)))
(csak az a fránya fényképezőgép hagyott cserben!:-()

4 megjegyzés:

  1. Hm, jó az ötlet, finom a végeredmény és így neten keresztül nem is gyarapítja a kilóimat.-:-)

    VálaszTörlés
  2. Vaníliás, karamellás tekercs!Juj, de jól hangzik.Én vaníliás, ribizliset terveztem.:)

    VálaszTörlés
  3. Olyan könnyű lett, nem gyarapította volna a kilóidat, Kepi!:-)

    Nelli, várom a receptet!:-)

    VálaszTörlés
  4. Anikó!Megkeresem kinél láttam és küldöm!

    VálaszTörlés