2012. január 5., csütörtök

Elfáradtam.

Tegnap rájöttem délután valamire. Elfáradtam. Van ez így...Ünnepek alatt, ami nagyon jó volt, de öt percet nem pihentem, pihentünk. Vagy a mindennapok, vagy a rokonság.
És januárra is tele a naptár, fogászatra kell menni a gyerekekkel, szemészetre. Fogszabályzóhoz. Mesinek személyit kell csináltatnom, 14 éves lesz 20.-án:-o. Akkor már nekem is lakcímkártyát..ezt mind kb két hét alatt.:-( Közben a suliban, minden nap dolgozatot írnak, hajtás van a fél év előtt. Oda is figyelni kell.
De eldöntöttem, most két napig kicsit pihenek, nem megyek sehova, és csak a napi dolgokat csinálom..


Más! Kicsit aggódom. Nem szoktam politizálni. De lépten, nyomon, meg vannak ijedve az emberek, a jövő miatt. Tényleg ekkora baj?:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése