2012. január 1., vasárnap

Új év!

Reggel bekapcsoltam a gépet, gondoltam, elolvasom kedvenc blogjaimat. Talán írok is....nem így lett. Egy hattagú családban mindig történik valami, ha meg nem, akkor is tenni kell a dolgunkat. Bár ma egy laza nap van, elvileg. Csak indiai lencse levest kellett főzni, és kiporszívózni, de így is két órakor értem újra ide, pihenés apropóján.:-)

Tegnapi nap olyan volt mint szerettem volna A társasozás maradt csak ki, de azt ugye nem lehet hangos zene mellett. Fél négykor mikor hazajöttünk a sétából ettünk, majd mindenki hozta a kedvenc zenéjét, volt itt minden, mizutól a Boney M-ig minden. :-))) Csak nevettünk Zsoltival, hogy egy kis Korda Gyuri hiányzik még!:-))))Minden gyerek első noszogatás után hozta a formáját, volt, hogy hatan táncoltunk, mert Csenge is ropta. Kifestettünk mindenkit, még Csenge is kapott a festékből. Kilencig bírta Csenge, addig végig táncoltunk, majd volt egy kis tűzijáték is, és a nagyobbacska gyerekeim, kibírták éjfélig, volt koccintás, kis beszélgetés majd alvás. Csenge is egész jól aludt az éjjel, nyolc óra körül kelt, meg az éjjel kétszer csak.

Szóval semmi okom a panaszra, a szilveszter is pont olyan volt, mint amilyet szerettem volna.
Csak azon gondolkoztam el az előbb, hogy kicsit azt hiányzik, hogy pihenjünk. Jó-jó..pihenünk, de már nem lehet csak úgy, magunk kedvére. Persze ez nem panasz, én nehezen viselem azt a tudatot is el, milyen lesz majd akkor, ha csak ketten leszünk Zsoltival. Persze arra gondolok, ha az megéljük, én annak is hálás leszek.

Külön köszönöm Diusnak ezt a felemelő jókívánságot, külön nekem is. Nagyon jólesett.  Bár nem írtam meg milyen volt a karácsonyunk, mert vannak dolgok amiket nem lehet megírni, át kell érezni. De pont olyat írt, ami a szívemet melengeti. És mivel teljesen átérzem Ő mire vágyik az új évben, két éve én is erre vártam nagyon, és lám, itt húzza a nadrágomat már:-), tiszta szívemből kívánom Neki, hogy teljesüljön!

Köszönöm minden kedves olvasómnak, hogy velem voltak tavaly. Akik írtak nekem, azoknak külön köszönöm! Nagyon jólesik! És kívánom mindenkinek az új évben, legyen olyan, amilyet nagyon szeretne. Mert egész évben nem lehetünk boldogak, de törekedjünk rá, hogy mosolyogjunk.:-))))

3 megjegyzés: