2012. január 23., hétfő

Napok és díj!:-)

Milyen napok vannak mostanában? Ide már nem igen jutok!:-) Ha meg itt lehetnék, legkisebbem tiltakozik hevesen!
Ma este olyan ügyes volt, olyan lelkesen, bátran sétált egyikünkhöz, másikunkhoz. Majd megettük!:-)

Amit már reggel elkezdtem írni, de valami miatt az égiek,;-), nem úgy akarták, hogy elküldjem, mert díjat kaptam Henitől, amit köszönök szépen nagyon!:-)
Bevallom őszintén, nem szoktam örülni ezeknek a fajta díjaknak. Amit kérnek cserében, gyerekesnek tartom. De most úgy megérintett a hozzám írt szöveg Henitől, hogy tovább adom!


Szabályai is vannak!
Vedd át a díjat!
Tedd ki a blogodra!
Köszönd meg akitől kaptad!
Add tovább 4 blogtásadnak!
És írj magadról 3 dolgot!

No, én először Mesinek adom tovább az első díjat! Neki még nem volt, és szeretném ha mindig így mosolyogna!:-)
Bettusnak is szeretnék mosolyt csalni az arcára. Bár tudom, ha Borcsára néz, mindig így süt a nap!:-)
Nellinek is adom ezt a díjat, mert ő nekem okoz mindig ilyen napsugaras perceket mikor benéz hozzám, és mindig ír nekem pár jó szót!:-)
Huginak is szeretném adni ezt a díjat, mert szeretném, hogy hozzá is így süssön be mindig a napocska!:-)

Magamról? Na ezt nem könnyű! Minden nap tanulok valamit. Minél idősebb vagyok, annál jobban érzem magam. Rájöttem, egyedül képes vagyok, testi, lelki békém megteremtésére!

Na ennyi, de aki rendszeresen olvas, már kicsit ismerhet.:-)

2 megjegyzés: