2012. január 30., hétfő

olvasóim:-)

Előbb, kicsit lazításképpen, olvastam egy pár blogot. Nem gasztro, inkább családias volt. Jó olvasni néha, hogy más is küzd hasonló problémákkal, mint én. :-)
Azután elgondolkodtam, mikor láttam, az egyiknek, 380 felett volt a rendszeres olvasója, van kinek, 200 felett. Amin elméláztam, hogy lett ennyi olvasója? Biztos olyan frappánsan, jópofán, összerendezetten ír napról napra. Na igen, ezt is hosszan gyakorolni kell, sokat írni, még többet beszélgetni, és a legtöbbet, gondolkodni. Írni...hááááááát a gyerekek ellenőrzőjén kívül??? Talán a recepteket írom.;-)
Beszélgetni...kevesebbet, mint szeretnék.
Gondolkodni??? Legjobb kikapcsolódás, nem agyalni, kikapcsolni. Sajnos mostanában muszáj!:-)
Tehát keveset teszem, emiatt nem összerendezett sokszor az írásom!
DE, én nagyon, nagyon köszönöm a 30 olvasómnak, hogy velem tart!:-))))

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nem számít hányan olvasnak. Az a lényeg, hogy leírod, amit gondolsz. Szerintem.
    Persze lehet, hogy egy év múlva 500 olvasód lesz.;-)))

    VálaszTörlés
  2. Anikó, a bejelentkezett olvasók száma nem a blog értékét jelzi. Számít, hogy te hány blogon vagy bejelentkezve, hány helyre írsz megjegyzést, mennyire "forogsz" a blogokon.
    Szeretem olvasni amit írsz és ahogyan írod.
    Ez a 30 olvasó, mint egy jókora család, olyan emberi szám. Na de 500, már átláthatatlan. :-)

    VálaszTörlés
  3. Tudnál kezelni egy 200 olvasós "sztárságot"? Holnap hirtelen 200 lenne. Mennyit agyalnál azon, hogy megfelelj a rólad bennük élő képnek? Lenne időd hozzászólásokra válaszolni? Jó az a 30. Hidd el, van még sok, aki fel sem iratkozik :) És majd lesznek egyre többen, akik "vállalnak".
    Vidd be a blogod a Google Analitics-be, és nézegesd. Sokat megtudsz majd.

    VálaszTörlés