2012. január 9., hétfő

Ötletek?

Annyi minden forgott a hétvégén a fejemben. De bemutatta a hétvégén az élet, milyen jó is a nagycsalád!:-)Kimerülve sikáltuk Zsoltival, a gyerekek betegség utáni nyomait. Mert ugye ez a vírus az terjed mint a futótűz. Úgyhogy éjjel sem aludtunk. Azután rájöttem, Csenge azért nem aludt mert én fáradt voltam, és ingerült, Zsolti szintúgy. :-(Ma éjjel sokkal jobb volt, bár kelt háromszor, de cici után vissza aludt. Úgyhogy ma mindenkit elzavartam a "dolgozóba". Csak Zsoltin csodálkozom nem kapta el. Na de az Ő immunrendszere a BKV-én erősödik!;-) Ennyit a betegségről.

Sokkal inkább más dolgok foglalkoztatnak. Mit csináljak a háztartásban másképp, mint amit eddig csináltam?
Hogy főzzek, süssek úgy, hogy gazdaságos legyen, bevásárolni, raktározni, saját magam megcsinálni.
Majd írni fogom, mit csinálok már másképp, listázom magamnak.
Ne fogjátok magatokat vissza, ötleteket szívesen fogadok!:-))

2 megjegyzés:

  1. Mi már túl vagyunk rajta és Kata nem kapta el, meg én csak egy kicsit. Ötletek? Először is nagy fazék :)
    Én minimum 5 liter főzeléket csinálok , és csak 4-en vagyunk ezt az adagot 2 napra osztom be és nem főzök mindennap hacsak nem olyat eszünk ami csak aznap jó pld sült krumpli vagy tészta féle ! Rizses húst is 1 kg rizsből csinálok hogy legyen másnapra! Most csak ennyi jutott eszembe :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Néha szoktam olyat, hogy emeletes lábosban főzök.
    Egy főtt krumpli fölött simán megpárolódik egy rizs. csak ami alul van, az kis lángon rotyogjon, ne fusson ki oldalt, vagy magas pereme legyen.
    Egy példa volt, nézz be a háztartási ötletelőmbe: http://ordogkonyha.blogspot.com/p/haztartasi-otletelo.html
    Bár nincs mindennap frissítve, de pont ide gyűjtögetem az ilyen ötleteket :))
    Heni

    VálaszTörlés