2012. január 27., péntek

Jár a baba, jár...

Kop-kop...teljesen jó éjszakáink vannak. Ma csak fél ötkor akart hozzám bújni kicsit, és kb. kétszer fektettem le, de egyszer belőle olyan aranyos volt, csak annyit mondtam, csit-csit, és már feküdt is le.
Tegnap este mire hazajött Zsolti a munkából, már annyira elfáradt Csenge. Ki be mászkált a nappaliból:-), volt hogy felállt, és újra lehuppant, mert már a teste nem bírta. Olyan aranyos volt. Mindig könnybe lábad a szemem, ha látom járni.:-) Mennyit fogunk sétálni, ha jobb idő lesz..... De jó lesz!

5 megjegyzés:

  1. Hát Anikó akkor együtt gyakorolnak mert Kata is pont igy tesz :) Olyan aranyosan próbál eljutni egyik helyről a másikra ! Legközelebb megyünk kb 2 hét múlva már futóbajnokságot fogunk rendezni jó ??? :)))))) Puszi mindenkinek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csinálunk majd kifutópályát a csajoknak, jó? :-)))

      Törlés
  2. Azt hittem eltévedtem!:-)De szép ez a levendulás háttér!Hogyan csináltad?
    Nagyon szeretem a levendulát!
    Akkor most már nem lesz akadály Csenge számára!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nelli, Mesi csinálta!:-)) Kiválasztott képet a netről, majd elmentette, letöltötte, feltöltötte...,-)))

      Törlés
    2. Nagyon ügyes Mesi!Gratulálok Neki!:)

      Törlés