2012. január 19., csütörtök

Jó így, no!:-)

A mai kenyerem sokkal jobban sikerült, bár nem kóstoltam meg, de nagyon puhának, és illatosnak tűnik. Burgonyapelyhet tettem bele, nem sokat, és napraforgó magot. Kenyérsütőben dagasztottam, eddig jó!:-)))


Öreg vagyok! Holnap lesz egy 14 éves lányom!;-) Különben konzerválnám most az időt! Pár napja, nagyon aranyos segítőkész Mesi. És most érzem, nem azért, mert szeretne valamit. Jó így, no!!:-)
Ma megcsináltattuk a személyiét. Öt perc sem volt, még az én lakcímkártyámat is megcsinálta a nő. Tud ő, ha akar!:-))
Holnap kívánságműsor van az ebédben, tortában. Pár éve bevezettem, aki az ünnepelt, kiválaszthatja az ebédet aznap, és a tortát. Jó mondjuk tudtam, hogy holnap rakott krumpli lesz és toszkánai csokitorta.:-) Ismerem már mindegyiknek a kedvencét.(még jó!!) Csináltam még citromos szeletet, amit Piroskától tanultam a napokban az Nlc-n. Itt is köszönöm a receptet. Nagyon jó üde, citromos.
Van még egy meglepetésem Mesinek, de majd csak holnap árulom el.,-)

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy fini lett a kenyér!:)Burgonyaphelyhet én is szoktam beletenni.
    Mesinek boldog szülinapot kívánok!Én is terveztem Piroska citromos szeletét megsütni.
    Meglepetés?Hm... csak nem lesz mégis saját facebook profil?:))))

    VálaszTörlés
  2. Neeeem,:-) Ebben a témában még makacs vagyok!Lehet nem jól teszem, de még kitartok!:-)))
    Átadom az illetékesnek, a jókívánságot!;-)
    Isteni a citromos süti, pont jól citromos. Próbáld ki!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Nálunk úgy van Face a lányomnak, hogy a kódot tudom, és bármikor belenézhetek :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Anikó! Kérlek nézz be a Kotyvasztó blogomba, van neked valami.

    VálaszTörlés
  5. De nem sokáig,Anya.Úgyis győzök...:D

    VálaszTörlés