2012. január 9., hétfő

Köszönöm.

Nem sok ötlet jött, de nekik nagyon köszönöm!:-) (pedig sokan néztek ma;-)
Kriszti, jó-jó ez az ötliteres lábos, no de 1 kg rizsből nem tudok rizses húst főzni. Száraz lesz, akkor már legalább 1 kg hús is kellene hozzá vagy több. Bocs én nem tudok mennyiséget főzni, bár haladok, sok nagy lábasom van. Húsleves a nagy piros fazékban, majd 8 literes, két-három nap alatt elfogy. De a család is úgy van kétszer megeszik de harmadszor már én sem kívánom.Ha meg megmarad, pocsékba megy, ha megromlik.:-(

Heni, megnézem az oldalt mindenképp, köszi. A lúg készítés is rajta van? A párolás nagyon jó ötlet. Én még a sütőn szoktam spórolni, ésszerűen rakom bele, van hogy két tepsi is belemegy, ezért jó a légkeverés.

Az öblítőn spórolok, nem használok csak ecetet.Az ecet ugye jó vízkőteleniteni is. Én szappant használok, próbálom terelni a többieket is erre.
Főzésben, ennivalón tudok még gondolkodni. Kevesebb mű kaját venni, nem szoktam sokat. Arra gondoltam magam sütöm majd teljesen a kenyeret, már csinálom a kovászt hozzá. Szoktam sütni kenyeret, de valahogy nem éreztem rá a rutinra, mert ugye hat emberre kell sütni, ebből négy visz magával a "dolgozóba" elemózsiát.:-) No, még agyalok ezen, és várom az ötleteket tovább is!;-)

Ma 9.-e van! Igen, Csenge ma 13 hónapos, és bár minden gyermekem jellemben más és más, egyben egyformák, pontosan 13 hónapos korukban indultak el.Karácsonykor kezdett el felállni Csenge, akkor még messze voltunk a sétától, de ma nagyon oda akarta adni a szemüveget, így muszáj volt kettőt lépnie hozzá.:-)) Baromi büszke volt magára, két nyűgis, hiszti után még rá tudtam őt venni a sétára. Ezt ma Zsolti nem láthatta, hogy miért nem? Kitalálja valaki???? Igen, háromkor hazahoztam, és Dáviddal versenyt futottak a wc, és az ágy között.:-(

4 megjegyzés:

  1. Ó, hát jobbulást akkor nekik is. :)
    Spórolós ötleteim nemigen vannak, de kíváncsian várom nálad is az összegyűlteket. :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Anikó!Jólesett, hogy hiányoltál!:-)Kicsit betegeskedtem.
    Olvastam, hogy Ti is betegek voltatok.
    Gyógyulást kívánok a fiúknak.Csenge milyen ügyes csajszi.
    A légkeverést én is nagyon szeretem azért is mert lehet két tepsivel is sütni egyszerre és azért is,mert sokkal hamarabb megsül az étel.

    VálaszTörlés
  3. A lúg azon a blogon van de bejegyzés.
    Most tervezem hogy valamilyen formában a fontos kotyvasztós recepteket összelinkelem.
    Hogy mindig elérhetőek legyenek, és bárkik aki frissen betéve láthassa.

    VálaszTörlés
  4. Dius, köszi! Majd apránként leírom, mivel spórolok.

    Nelli, nem örülök, hogy beteg voltál.:-( De remélem már minden rendben!:-)Olvastam a salátádat, jólesne most belőle.:-)

    Heni, olvastam a blogot, köszi. Nagyon jó kis ötletek vannak benne, és külön jó, hogy megírod a tapasztalatodat is!:-)

    VálaszTörlés