2013. május 27., hétfő

Brrrrrrrrrrr.......

............, ezzel mindent leírtam ugye? Szegény gyerekek nem igazán élvezhették az ő napjukat, legalábbis ahol mi voltunk. :-( Még Csenge is, aki állandóan meztelenkedik, örült a kabátjának nagyon. Pedig csakazértis el mentünk a Várba, pedig rég nem látott migrén (majdnem azt írtam kedves, pedig...)jött látogatóba, és jól érezte magát itt maradt velem két napig!
De azért volt színes nyalóka, séta, lovak simogatása, Csenge már jól érezte magát, volt csúszda. Ja és a nyalókáját azt sem tudta mit csináljon vele, első nyalókája volt, és ő csak így hívta fagyi, vagyis ahogy ő mondja fhagyi.:-))

Na és akkor már a nagyoknak is van gyerek nap ugye?:-)

 
Nagyon fotógén, Dávid!:-)))

 
Azért jó volt, csak az a nagyon hideg szél, brrrrrrrrrrrrrr...........
 
 
Itt négyen, mint a mi gyerekeink, a kanapén, eldőlve pattogatott kukoricával.:-))))
Bence is próbálkozik.:-)
Ő
Igen, igen, mi vagyunk!:-)))

Csak sikerül, jé és háttérben én vagyok, Csengével:-)


 


12 megjegyzés:

  1. Ti is mind szépek vagytok (még a cocák is) :)

    VálaszTörlés
  2. Sajna igen. Lakásban gyerek napoztunk, unokáztunk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen jó is volt nektek, első gyereknap az unokával!:-)

      Törlés
  3. Fő, hogy jól éreztétek magatokat! Nálunk nem esett... zuhogott. Egész nap ültem a fűtött! szobában és tanultam. Brrrrrr! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még kitartok a fűtést nem kapcsoltam be.:-) Jó tnulást neked!!!:-)))

      Törlés
  4. Édes és helyes gyermekeid vannak Anikó. :o) Azért úgy látom, hogy jól érezték magukat... ez a lényeg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt, csak kevés..:-) Köszi Gabriella!:-)

      Törlés
  5. Aranyosak vagytok ;)Jó rátok nézni:))

    VálaszTörlés