2013. május 30., csütörtök

És mert...

...igenis, tettem azért hogy jobb legyen, ma igazán jó délelőttünk volt, hármasban. Mert Zsolti szabadságon van. Így délelőtt elmentünk bevásárolni a hétre, majd főzőcskéztünk. És igen, csütörtök délelőtt kibontottunk egy üveg fehérbort. És szakadt az eső, és mi hárman, vagyis Tégla kutyussal, csak csacsogtunk, főztünk, sütöttem. Én csülökből, amin nem volt már bőr, és zsír, pörköltet, tarhonyával, tejfölös ubisalival.  Zsolti keszeget sütött ki, sült krumplival. Sütöttem mákos csokis tortát is. Nagyobbacskák meg is kérdezték, milyen nap van ma, hogy torta, bor...?:-DDD
De ma így jött ki, és ez feltöltött egy kis időre.:-)

Amúgy furcsa vagyok magamnak, dübörögnek a hormonok, és nem, nem vagyok terhes, míg azt gondolnátok, de teljesen olyan hormon hisztijeim vannak..Lehet ez már a változókor???:-)
Á, még nem hiszem, csak szerintem, még a szervezetem belehúzott..

11 megjegyzés:

  1. Egészségetekre ! Így kell többször csináljatok ilyen jó napot! Lehet hogy a hirtelen időjárás változás van rád ilyen hatással.(látod rád így hat, rám meg úgy hogy szédülök tudod nem vagyok már "fiatal pipi"!:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva!:-) "Fiatal pipi"dehogynem...tudod ki mennyinek érzi magát!:-)))

      Törlés
  2. Még több ilyen napot, mármint jókedvből és derűből, nem esőből :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Adrienn! Hááááát nem úgy néz ki, hogy jön a nyár!:-(((

      Törlés
  3. Látod milyen egyszerűen fel tudtad vidítani magad:) Egészségetekre, többször csináljatok ilyen szép napot, mindenki örömére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és a délután is jó volt, mert tényleg kihatott a többiekre is!:-)

      Törlés
  4. Lehet, hogy banyakor, nálam is sokszor jelen van :-))Örülök, hogy megtaláltad az utat a megoldás felé!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kell kicsit kiborulni, hogy másképp lássuk a dolgokat!:-)
      Banyakor, jaj ne...:-DDD

      Törlés
  5. Örülök a sikeres napnak, tudom, milyen sokat számít az ilyesmi, pedig nekem nincsenek kamaszaim. Kívánok legalább egy ilyet minden hétre!

    VálaszTörlés