2013. május 19., vasárnap

Képek!

Tündérrózsa, végre kinyílt!

Anyósoméknál a teraszon, évek óta. Rozsdafarkú család!

Néha én is így érzem magam...:-D

Anyósom  a meglepi tortával!:-)

Illéskirsz, Kriszti receptje alapján csináltam!

Tessék! Kellett múltkor kérnetek!!!:-))))))

A kis segítségem!:-)

Detti, a keresztlányunk, és Zsolti:-)

A legjobb dolog a világon!

Ezt most elfelejtettem forgatni, de felismerni Mesit, aki tegnap nem volt valami jól..:-(

Kedvencem....
Tehát jó kis nap volt, hamar eltelt. Anyósom örült a meglepi tortának nagyon! És lelkesen készítettem, bár a kapkodás hagy némi kívánni valót maga után. Recept Krisztitől van. Nagyon finom, látványos, és epres torta!:-)
Ma szép reggel volt, már végig simogattam a növényeket, Zsoltiék pecáznak, és pihenünk.
Biggyesztés: csirkepörkölt, nokedlival, és ubisali lesz mellé.
Mindenkinek kívánok hasonló, jó pihenést!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek!!! Lehetne mindig ennyi:-)
    Biggyesztés nálunk: húsleves, ugyancsak csirkepörkölt, valamint vajon, citrommal készült lazacsteak. Köret krumpli.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor semmi érdekes nem lenne később, ha ennyi kép lenne mindig.:-)
      Ú, a lazacot én is megettem volna..:-)

      Törlés
  2. Szuper ez a torta, viszem a receptet :)
    Jó a képed! Még-még-még!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Olyan ügyes vagy, neked is menne, szerintem, még szebben is!:-)

      Törlés
  3. Ügyes vagy nagyon jól néz ki a tortád! Anyósodnak boldog születésnapot kívánok! Jók a fotók! Kellemes pihenést!

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörű ez a torta, hát még milyen fincsi lehetett!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a képek! A kismadaras tetszik a legjobban.:)
    Nagyon guszta a torta, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Patrícia!:-)
      A kismadaras nálam is nyerő!

      Törlés
  6. Igen kellett, mert ez a kép annyira jó, annyira Te vagy! Holnap nálunk is ez lesz az ebéd, mivel ma anyósomnál ettünk. Szép napokat Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hasonlít Rád Csenge!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Erzsi? De én is egyre jobban magamat látom benne..:-)

      Törlés