2013. május 23., csütörtök

Ez, meg az!:-)





Tegnap jött a postás! Hozott csomagot nekünk. Két gyönyörű kecske tejes szappan volt benne, egyik levendulás, juppi...:-), meg egy darabka isteni terecsenyi kecske sajt! Bettus küldte nekünk. Innen is pusziljuk érte, és nagyon ügyes, az biztos!!!

Napok óta írni szerettem volna én mit szeretek a legjobban csinálni? Töprengtem, mert van amit nagyon szeretek, van amit még jobban...legjobban ölelni szeretem a szeretteimet. Pedig nem vagyok az a nyalom falom típus!;-) Utána közvetlen a kelt tészta gyúrását, sütését szeretem. Az valami csoda a számomra.

Jobb éjszakánk volt ma. Bár éjjel Csenge határozottan kérte, hogy ő bizony jönne az ágyunkba ahogy szokott, de lebeszéltem róla.:-))))

És jó, teljesen igazatok van a mű kajával kapcsolatban,:-)))DE, mától ismét jó kislány leszek, és főzök, ma egyszerű paradicsom leves lesz, betű tésztával, és krumplis tészta, de házi tésztából!!!!:-)

Vacsira szerintem tejberizs lesz, sok tej van itthon.





7 megjegyzés:

  1. Nálunk is paradicsomleves lesz :), de mi sajttal esszük, és még lesz sajtos-tejfölös lángos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végén én meg grizgaluskával csináltam, nem volt betűtészta.
      Lángos de régen volt, én is beírom a menűbe jövőhétre, köszi az ötletet!:-)

      Törlés
  2. Nálunk ma rakott káposzta lesz. :)
    Örülök a jobb éjszakának!
    Megint szépek a képek. És az a szalvétatartó! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is nagyon finom!:-)
      A szalvétatartót is Bettustól kaptam szülinapomra pár éve. Imádom!:-)

      Törlés
  3. Nem főzök, van maradék és nincs gyerek. Ergo, sütök. Tegnap kenyeret, zsemlét, perecet. Ma valami sütit, ami marad, lefagyasztom. :-)) Néha pedig jó az a műkaja, néha. Ha többet ér az időnk, mint az egészségünk. Mérlegelni kell. De az igaz, hogy a házi (tésztánál) nincs jobb. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mit sütsz? Nekem is jár az agyam valami sütin, de nem tudom kitalálni..:-)))

      Törlés
  4. Én nem tudok gyúrni, tiéd a csodálatom!

    VálaszTörlés